Wat zijn nou echt symptomen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jomy, Sep 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik zit inmiddels op dag 37 en wil er morgen een testje aan gaan wagen, omdat ik niet meer te vroeg wilde testen.

Mijn 'symptomen:
    - Vorige week pijnlijke tepels
    - Sinds een week wat stevigere, grotere borsten en heel vaak harde tepels (heb ik normaal nooit)
    - 1,5 week geleden een paar dagen wat oud bloedverlies. Hooguit paar druppels per dag
    - Steeds het gevoel dat ik vol zit, alsof mn eten hoog zit. Niet echt misselijk
    - Sind eergister weer zo vochtig van onderen :) Een beetje wit/melkachtig
    - Beetje maagzuur

Wat denken jullie? maak ik n goede kans? :D

Als ik morgen negatief test, houdt mn lichaam me flink voor de gek :(

2. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi Jomy,

Wat spannend! Ik heb net ontdekt dat ik zwanger ben (gisteren), nu tegen de 5 weken.
    Belangrijk om te weten is: hoe lang duurt jouw cyclus normaliter? Als je gemiddeld bent (zo'n 28 dagen), dan ben je flink overtijd!
    De symptomen die je noemt kunnen duiden op zwangerschap, maar helaas ook zeker op een menstruatie, dat is het verradelijke altijd.. En het verschilt per vrouw heel erg! Ik had bijvoorbeeld helemaal geen afscheiding, ook geen oud bloed. Volgens mij zou je, als het om een innestelingsbloeding gaat, wel helder rood bloed moeten hebben of roze afscheiding.

Joh, het is mega spannend nu! Als jouw cyclus gemiddeld is en je weet dat je overtijd bent, ga testen! Voor alle zekerheid met de eerste urine van de dag, dan is het sterker geconcentreerd.

Succes, let me know!!

Gr. Patricia

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Thnx voor je bericht! De lengte van mn cyclussen zie je in mn handtekening. Aangezien mn langste dus 37 dagen was, wil ik nu op de 38e dag pas testen. Dus dan ben ik wel over tijd toch?

Het kan idd overal op duiden, het kan 2 kanten op! maar meestal heb ik wat bruinverlies voor mn ongi en dat heb ik nu helemaal nog niet. Als ik morgen dus negatief test, vrees ik voor een nog langere cyclus van 37 dagen :( En dat hoop ik dus echt niet! Het duurt zo elke maand zolang :(

Jij iig gefeliciteerd met je zwangerschap meid, heerlijk genieten! Ik ga morgen testen en laat het hier even weten ;)

4. dphoek

dphoek Niet meer actief

Och ja, ik zie het (ben nieuw:D) Je cyclus is nog onregelmatig zie ik, maar ja, die ^%##%^&pil doet er soms maaaanden over om uit je systeem te zijn. Maar dat betekent natuurlijk niet dat het niet raak kan zijn!!

Heel veel succes, ik zal duimen;)

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik zeg; testen morgen ochtend!! en even laten weten he?
    je sypmtomen lijken inderdaad op een zwangerschap.. maar dat is verraderlijk he? vrouwenlichamen zijn zo flauw he? succes morgen :D

6. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ik had (achteraf) een opgeblazen gevoel, ongi krampen (daardoor stikchagrijnig was bang dat ik ongesteld ging worden) en beetje bruin bloedverlies. Ook zeer onregelmatig en heb pas laat durven testen om teleurstelling te voorkomen..

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Bij de eerste zwangerschap:

Moeee ik kon de hele dag slapen.
    En maagzuur.

Bij de 2e zwangerschap:

Moe.
    Bruinverlies
    iets gevoeligere borsten
    Beetje weeïg gevoel.
    Buikpijn/bandenpijn

8. Shan89

Shan89 Actief lid

Apr 9, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had deze ronde geen symptomen (nou ja niet anders dan de vorige maanden), ging er ook van uit dat mn cyclus nog een week zou duren.. En toen kreeg ik een erge bloedneus haha.. Heb dat echt nooit en had van iemand gehoord dat het bij haar een symptoom was.. Ik mezelf helemaal gek gemaakt en 's avonds toch maar getest en ja hoor zwanger!

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    spannend Jomy!
    Symptomen kunnen heel goed op een zwangerschap duiden maar ook door andere dingen komen en weet helaas dat je lichaam je ook goed voor de gek kan houden..

maar, klinkt vooralsnog bemoedigend :) ben benieuwd, succes!

10. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Mijn eerste symptomen waren weinig eetlust en grieperig een paar dagen. De klassieke symptomen kwamen pas met week 6 ongeveer

Bij mijn vorige zwangerschap was ik voor mijn NOD zo moe dat ik wel 14 uur achter elkaar kon slapen en geen hoofdpijn kreeg. Normaal krijg ik hoofdpijn als ik teveel slaap.

11. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

Jul 30, 2012
    2,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja het lijken symptomen van een zwangerschap. Maar durf niks meer te zeggen voor ik een positieve test zie. Heb helaas al vaker gelezen dat vrouwen veel symptomen hadden en toch neit zwanger. hoop natuurlijk dat jij gewoon een knal test hebt morgen. Dus spannend. Nog heel even en je weet het!

12. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Bij m'n bbz en 1e dochter misselijk voor de positieve test. Verder geen symptomen. Ja beetje innestelingsbloed. Bij m'n 2e dochter geen symptomen. Kwamen pas rond 6 weken. Nu weer dezelfde misselijkheid als bij m'n 1e 2 zwangerschappen dus had hoop maar testen zijn negatief...

13. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Oh spannend !
    Ook net zwanger.. symptomen :
    lichte ongikrampjes,
    totaal geen spotting, bruinverlies voor nod... het bleef maagdelijk wit..
    volgens ventlief lichtjes gezwollen tepels... heb ik niet echt gemerkt..
    en frambozen die plots raar smaakten, terwijl ik dat héél graag eet..

Voila, dus testen morgen :)
    Mijn 1e test was vaag, en na twijfel 2e gedaan, even vage plus... dus ook CB gedaan en die was duidelijk ! :)

Succes !

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    hihi nog maar een topic geopend met de klachtjes! hihihi
    ik denk echt dat je een goede kans maakt meid!
    oehhhh spennend nog 1 nachtje!!!
    vind het zooooo knap dat je het zolang hebt volghouden!!
    super trots!!
    ik ga kei hard duimen op 2 dikke strepen voor jouw!
    hoop het echt!!
    mijn duimen blijven draaien nog een paar uurtjes!!... wel laten weten he ;) spannenddddd

15. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hi dames, super bedankt voor de lieve en hoopvolle berichtjes... Op t moment zit ik er ff flink doorheen. Ik was natuurlijk de BOB toen we naar een feestje gingen vanavond en vriendlief was zoooo dronken dat we nu knallende ruzie hebben. Ik kan wel janken. Had zo'n zin om morgen te testen maar denk dat ik nog maar wacht. Stel dat t raak is wil ik dat t een speciaal moment is om t hem te vertellen en niet met deze ruzie :(
    Ik ben echt ff onwijs verdrietig, maar bedankt voor alle positieve reacties. Jullie horen snel de uitslag. Hoop dat ik wat kan slapen, morgen ook vroeg weg voor een dagje uit...

16. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    O wat vervelend Jomy! Hopelijk leggen jullie het snel bij. Dit is niet leuk. Als je test positief is wil je je niet die ene avond herinneren!
    Sterkte meid, ik hoop dat je kan slapen, je ruzie snel bijlegt en positief test.

17. Jomy

Jomy Niet meer actief

Thnx voor je lieve reactie.. jij ook alvast welterusten!

18. Jomy

Jomy Niet meer actief

Meiden, ik denk dat ik zwanger ben!!! Maar willen jullie alsjeblieft even mee kijken voor de zekerheid?? De streep is niet zo dik als de controle streep maar hij was er wel al gelijk na een minuut!

Oooh, ik kan het bijna niet geloven. Wat vinden jullie van mn test? Is een kv test trouwens

Attached Files:

19. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Gefeliciteerd. Duidelijk zwanger. Geniet ervan.

20. lenatje

lenatje Actief lid

Nov 9, 2008
    364
    0
    16
    Ik zeg jaaaaaa, :$
    dikke proficiat meisje, zo een mooie donkere streep! Daar zouden er veel jaloers op zijn... geniet ervan!!!

Share This Page