Dank je! Ik hoop het ook. Nee gebruik het nog niet. Waar kan je dat halen? Misschien wel handig omdat ik vorige maand wel ff zwanger was, maar vruchtje bleef niet plakken helaas :-s
Tru Kruidvat verkoopt tarwekiemolie voor 2,55 per potje. Het is een donkerbruin glazen potje met groene deksel. Ik moest even zoeken voor ik het vond.
Vanmorgen weer een test gedaan, streepje nog net zo licht Zou het wel zo zijn?! O, ik ga zo twijfelen!! anderhalve dag later en ochtendurine dan zou hij toch wel donkerder moeten zijn?
Lichte streep is ook positief ! Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd ik nam de echte olie niet de tarwekiempillen , niet lekker maar wel effectief ! Gekocht bij de drogist die in de supermarkt zit dus volgens mij verkopen ze dat wel bij meer drogisterijen . Teunisbloemolie is meer voor voor je eisprong zodat je cyclus korter wordt als deze langer is dan normaal
Zwangere dames gefeliciteerd. ..! Moet je stoppen met de tarwekiem olie als je zwanger ben of juist doorgaan..?
Gefeliciteerd Heb hier inderdaad wel vaker gelezen dat dames geen zwangerschapstest in huis hadden en met een ovutest checkten of ze zwanger waren..
Hier een foto van de 2 testen... Het is heel moeilijk om er een goede foto van te maken De bovenste is van zaterdagavond, de onderste van gisterochtend. Ben heel onzeker, werd vannacht wakker van de buikpijn, echt mestruatiepijn-achtig.... Ben bang dat het toch niet waar mag zijn... Als ik morgenochtend nog niet ongesteld ben ga ik de clear-blue digital doen, dat geeft me misschien meer zekerheid zien jullie wat?!