Hartstikke ongestel en (licht) positieve test

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loek, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loek

Loek Lid

9 feb 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Loek, 16 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2013
    Hallo allemaal

Wie denkt met me mee? Of heeft dit zelf weleens gehad?

Ik heb mijn eerste icsi poging bijna achter de rug. Ik had 1 follikel, punctie toch door laten gaan omdat dit misschien ook wel mijn enige kans is. Laag amh, dichte eileiders, endometriose)
    Daar zat gelukkig 1 eitje in, en dat is 1 embryo geworden.
    Twee weken geleden is deze terug geplaatst ( op zat) morgen zou ik eigenlijk moeten testen maar afgelopen maandag kreeg ik al de eerste menstruatiekrampen, afgelopen woensdag daadwerkelijk ongesteld geworden. Behoorlijk veel bloedverlies en vrij veel pijn. ECHT ongesteld dus!

Nu moet ik voor de zekerheid dus gaan testen... Nou haha dacht ik. En ik dacht: als het morgen mag.. Wat maakt die ene dag eerder dan nog uit.

Nou staat er alleen tot mijn verbazing een ( weliswaar heel vaag) streepje op die zwangerschapstest! Ik heb de predictor early gesbruikt.

Wat nu? Kan het toch te maken hebben met
    1 dag te vroeg testen? ( ik heb alleen pregnyl voor punctie gebruikt daarna bolletjes dus dat kan geen invloed hebben..)

Je hoort mensen vaker zeggen: ik werd ook gewoon ongesteld en was toch zwanger. Maar vreet mijn schoen op als er nog een embryo is blijven hangen na die vloetgolven die er bij mij uit komen! Dat kan toch niet?

Iemand een logische verklaring? Stiekem begin ik weer een heel klein beetje te hopen nu.. Maar tegelijkertijd KAN het gewoon eigenlijk...

Pfff..

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik lees hier op het forum alleen maar negatieve ervaring over die test die jij gebruikt hebt. Dat 'ie heel vaak vals-positief aan geeft.

Als ik jou was, zou ik even een test van Kruidvat halen (2 voor € 5,00) of een Clearblue test.
    Die zijn sowieso betrouwbaar!

Maar als ik heel eerlijk moet zijn, zou ik er niet te veel op hopen...
    En als je een nieuwe test doet, en die is ook (licht) positief, zou het ook nog kunnen dat je een vroege MK hebt gehad. Of het is idd een flinke bloeding geweest en ben je toch zwanger, maar dan zou ik ook nog even bloed laten prikken.

3. Loek

Loek Lid

9 feb 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo misgin

Oh wat goed! Bedankt voor je snelle reactie! Dat lijkt me dan inderdaad een logische verklaring!
    Ik heb hier ook een clean blue test liggen.. Maar dacht misschien moet ik daarmee wachten tot morgen... Omdat ik dan pas echt mag testen... En dan nu hoe dan ook weer aan die uitslag ga twijfelen ben ik bang...

4. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Als je vandaag al 2 weken na TP zit, kan je gerust testen hoor!
    Ik mocht altijd 2 weken na punctie al testen, en dan nog deed ik het vaak nog een dag eerder.

Heb je je urine van vanmorgen nog staan?
    Zou gewoon sowieso van vandaag nog de Clearblue doen! ;)

5. Loek

Loek Lid

9 feb 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb niet meer mijn 'ochtendurine' staan helaas... Maar zou niet uit moeten maken he.... (Ook zoiets haha) heb wel bewust nog niet gedronken tot nu toe haha.

Maarre heb net even gezocht op ervaringen met die predictor early test. Haha dat heb ik weer, net toevallig dus zo'n onbetrouwbare test uitgezocht! Ik lees dat kraanwater ook zwanger kan worden volgens die test! VANDAAR!!! Oké ik ben weer geland..

En zodra ik weer wat urine in mijn blaas heb doe ik die CB test..

6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Nee zou idd niet uit moeten maken. Toen ik zwanger was van mijn zoontje, testte ik op mijn NOD 's avonds nog een keer met een digitale CB-test en die was ook ook gelijk hartstikke positief!

Zou idd vanaf nu niet (meer) drinken.
    Succes straks!

7. Loek

Loek Lid

9 feb 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou heb de clear blue gedaan en daar staat zoals verwacht NIET zwanger... Op zich de verwachte uitslag... Maar die stomme predictor heeft wel even mijn hart wat harder laten kloppen!

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Echt, ze moeten die Predictor Early (de gewone is wel goed) uit de handel halen...:x
    Ik vind dit erg pijnlijk voor je. Rottesten!

Heel veel succes bij je volgende ICSI-poging. Hopelijk brengt die wel het wondertje waar je zo voor vecht.

Dikke knuffel!

9. Los van welke test je hebt gebruikt..

Ik heb hetzelfde gehad, bij mij was het een vroege miskraam..

Sterkte!

10. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat rot! Dan liever gewoon gelijk een negatieve test... zo krijg je toch weer hoop, voor niets.

Sterkte.

11. Loek

Loek Lid

9 feb 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve berichten... Ja inderdaad mogen ze uit de handel nemen. Ik zal het in ieder geval melden bij de apotheek waar ik hem heb gehaald. Misschien kunnen zij er wat mee als meer mensen dit melden?

Nou ja wel weer wat geleerd... En ik kan niet wachten om weer de volgende ronde in de gaan... Ik hoop dat ik die kans ook nog krijg...

Deel Deze Pagina