Hallo dames, even een vraagje heb gister Een positieve ovulatietest gehad en eergisteren en gister geklusd. Maar vandaag weer een knaltest. Nu kunnen wij vanavond niet klussen is dit heel erg ? morgenvroeg zou wel kunnen! Groetjes klungel
nee hoor dat is niet zo erg ik zou wel morgen ochten en overmorgen klussen welke test was het duidelijkst want vanaf de duidelijkst piek is het dat binnen 48 uur je ei springt
De ene laatste geeft je piek volgens mij, daarna gaat je ei springen (binnen 24-48 uur idd) Veel plezier van het weekend
Zoals beloofd mijn testen De eerste van 8-3 was vanmiddag om half 1 en de onderste is van 19.00 uur vanavond. De 8ste maart lijkt iets donkerder dan de 7de maart! Gister nog geklust, vandaag is vl niet thuis dus morgen maar. Hopelijk loop ik mijn eisprong nu niet mis ? Groetjes Klungel
Dank je Lov23 ik vind die ook het meest positieve....alleen nu is vl er niet vanavond hoe erg is dat? Gister en eergister wel geklust.
Nou ik heb zo'n gevoelige testen dat de streep altijd al donker is.....beetje jammer want wie weet mis ik m wel zo. Maar ach we hebben sex om de dag dus ik mis niks hahah
Ik heb bij deze testen ook altijd een streep gehad, en dacht dat ik 2-3 een positieve had maar twijfelde dus heb doorgetest en jawel hoor hij was gister en eergister positief! Ik zou nog even doortesten en doorklussen natuurlijk Heel veel succes lov23 Groetjes Klungel
doe ik zeker! Heb er alleen nog maar 4 dus moet misschien nog bijbestellen aaaaahh hahaha.. Nou jij ook succes!