snap er niks meer van

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Glamour, Apr 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Glamour

Glamour Actief lid

Nov 18, 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    hoi meiden!

ik heb jullie hulp nodig! met spoed haha..

Ik zit aan de clomid 100 en vorige week woensdag waren er 2 eitjes van 14mm. dus de gyn zei in het weekend zal de eisprong plaatsvinden.
    maargoed ik doe temperaturen dus ik dacht nou dat ga ik dan wel zien! gaat mn temperatuur gewoon NIET omhoog! maandag positieve ovu test gehad. maar me temp als ik wakker wordt ( 7 uur ) is altijd 36,1 of 36,2.
    Ik doe het ook elke avond meten vorige week was die nog 36,5 of 36,6 ofzo. Nu wel rond de 37.
    maar ze zeggen natuurlijk dat je moet tempen als je wakker word.

Dus nu wil ik vragen of jullie weten hoe dit kan?
    als het goed is heb ik namelijk wel gewoon 2 eitjes gehad!

alvast super bedankt meiden! hoop dat jullie beetje antwoorden hebben voor deze stress kip!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Om te beginnen heeft in de avond tempen echt geen enkele zin. Gewoon elke dag op hetzelfde tijdstip 's morgens, en dan als 1e dat je doet die dag.

Verder is mijn enige verklaring op dit moment dat je eitjes uiteindelijk toch niet gesprongen zijn.......Ik hoop dat ik het fout heb natuurlijk, maar daar lijkt het nu op.

3. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    In de avond tempen heeft geen zin, dit zegt 0,0 iets over je eisprong. Stop daar dan ook mee zou ik zeggen, je maakt jezelf alleen maar gek.

Temperaturen is volgens mij sowieso niet betrouwbaar als je hormoonmedicijnen gebruikt. Deze hebben namelijk effect op je temperatuur. Dus wellicht heb je wel je eisprong gehad, maar stijgt je temp niet of minimaal.

4. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

Jul 17, 2012
    804
    0
    0
    heb je voorheen wel een duidelijke tempstijging gehad na een ovulatie? Want echt niet bij iedereen volgt er direct op een eispron gene tempstijging.
    Geloof bij 1 op de 5 zelfs helemala nooit...

Share This Page