Positieve ovulatietest temperatuur ongewijzigd

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Debbie J, Aug 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bedankt voor de info, ik hoop inderdaad dat ze bij mij wel zelfspringen! er zaten er genoeg aldus de gynacoloog! nu even mijn temp afwachten dus!

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Tempen doe ik niet (meer) ik heb wel iedere keer die ei pijn van tevoren en uiteindelijk een smiley en posi test, maar ik weet niet zeker of mn ei wel springr.. mn temp schommelt standaard al te veel om daar conclussies uit te kunnen halen.. :(

3. Fijn dat je dat goed kan voelen, ik weet het niet zogoed of ik dat wel voel, heb wel steekjes,maar dat heb ik zo vaak dat het niets hoeft te zeggen..:( ik temp deze maand voor het eerst en vind al dat ie schommeld, nou ja ik wacht het gewoon af!
    ik begin ook nog maar net, dus moet niet alles te gelijk willen!;)

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    haha rustig aan beginnen ;):D

5. Haha idd! ;)

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Moet ik nodig zeggen, was ronde 1 al in de weer met die testen en potjes pies :D

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,993
    15,613
    113
    Nabij Utrecht
    Je temp is mooi gestegen vandaag.
    Als hij dit nog 3 dagen doet heb je je ei op 2 augustus gehad.

8. Dank je, dacht ik zelf ook.. Maar je reactie steld me gerust! Even afwachten en geduld hebben.. Dat wordt aardig op de proef gesteld!

9. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Ja, inderdaad, je temp is mooi gestegen! Nu de komende dagen tempen en afwachten en wie weet krijg je over 2 dagen een mooi rood kruis van ff ;)

10. Duimen maar!! ;)

11. Dit ziet er niet zo goed uit, temp gezakt.. of zegt dat nog niets?
    willen jullie even met me meekijken?

12. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Hmmm.... lijkt mij niet goed nee... maar ik heb daar eigenlijk geen ervaring mee. Hé bah... wat vervelend :( Vooral omdat je wel een posi ovutest hebt gehad.

13. Misschien zegt het nog niets, hij is nog niet helemaal naar mijn temp voor de stijging gezakt.. ik moet me er ook niet op blind staren, maar ik wil zo graag die zekerheid, dat geeft me een gerust gevoel, dat heb ik nu dus niet.. ik loop al een aantal maanden met deze angst en dat maakt het nu alleen maar erger (doe ik zelf..)
    Gelukkig ben ik al bij een gynacoloog geweest, die vond dat ik nog even een half jaar mijn menstruatie moest aankijken of het weer ging reguleren, en anders kon ik terugkomen. Ik hoop dat dat niet hoeft, en anders is het maar zo. Mijn moeder had ook geen eisprong en ik ben er ook gekomen, dus het kan wel! :D

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,993
    15,613
    113
    Nabij Utrecht
    die dip zegt nog niks omdat het vooralsnog hoger is dan hiervoor, je basale temp ligt rond de 36,65. gewoon ff paar dagen aankijken.

15. Bedankt! Dat stelt me gerust!

16. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Ohh ik dacht dat ie echt 3 dagen moest stijgen. Nou, heb ik ook wat geleerd!

17. Gelukkig! Ik heb ook niet echt een idee hoe het werkt hoor! Worden we steeds wat wijzer! ;)

18. Ik heb een streep op mijn kaart staan.. :)
    Kan ik er nu vanuit gaan dat ik een eisprong gehad heb?

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,993
    15,613
    113
    Nabij Utrecht
    ja dat mag je ;)

Share This Page