11 november was mijn nod 12 november had ik een positieve test zaterdag 14 november heb ik een clearblue test gedaan ook positief met week 1/2 gisteren begonnen ik te vloeien en nu nog.. Bruin roze.. Geen krampen en nog geen stolsels. .. gisteren zou ik 5 week zijn heb net weet een test gedaan en daar staat ook 1/2 had dat nu geen 3/4 moeten zijn ? .. Pfff this moeilijk om positief te blijven dit zou mijn 3e miskraam zijn..... Wat denken jullie ?
Ik zou ff de huisarts bellen.. Klinkt wel raar dat de clearblue niet oploopt maar aan de andere kant kan dat ook weer niks zeggen. Hopelijk valt het mee en is het gewoon een onschuldige bloeding! Sterkte ermee! 🌺
Ben net nog bij de huisarts geweest kijken of het een blaasontsteking was... Dat was het niet ... Jammer genoeg .. Heb 3 dec een afspraak bij de vk dat zou ik 7 week zijn ... Maar ben er bang voor
Oooh wat vervelend.. 3 december duurt dan heel erg lang. De huisarts had geen idee van wat het wel zou kunnen zijn? Ik weet niet of ze uberhaupt iets kunnen doen in dit vroege stadium van een zwangerschap?
Het klinkt niet zo goed eerlijk gezegd,een niet oplopende test en bloedverlies...ik ben er ook bang voor.
Zou het eventueel ook kunnen dat je eisprong later is geweest?En je dus te vroeg hebt getest en nu nog geen 5 weken bent?Dat zou natuurlijk ook een verklaring kunnen zijn dat je cb nog 1-2 aangeeft...
Wat onzeker allemaal. Kun je niet vragen aan de ha om een bloedtest, en deze maandag herhalen? Het hcg zou dan meer dan verdubbeld moeten zijn als het een goede zwangerschap is. Dan weet je uiterlijk maandag hoe of wat. Wachten tot 3 december duurt idd veel te lang. Sterkte hoor!
Om heel eerlijk te zijn... het klinkt niet goed Een bloeding alleen hoeft niet meteen slecht nieuws te zijn, maar geen oplopende test is vaak wel een teken dat het niet goed zit. Sterkte en een heel klein beetje hoop op een wondertje (heb ik zelf ook meegemaakt, maar ik wil je geen valse hoop geven)
Klinkt mij helaas bekend in mijn oren alleen liepen de cb testen bij mij terug ( samen met mijn temp) voordat ik ging vloeien. Ik hoop het beste voor je sterkte!!
De ha heeft bij mij wel eens gekeken waar het bloed vandaan kwam. En ze kon toen zien dat het direct uit de baarmoeder kwam en met niet oplopende testen was het zeker een miskraam. Dit klinkt helaas niet goed Ik hoop voor je dat het toch nog goed zit!!
Dit heeft de ha bij mij ook gedaan bij mijn mk. Hij heeft toen gekeken naar de bmm . Als je je echt onzeker voelt zou ik even de vk bellen en je verhaal uitleggen al ben ik bang dat ze op deze termijn niets anders kunnen doen dan afwachten. Wens je heel veel sterkte en duim voor je!
Dank jullie wel.. eisprong kan niet later zijn geweest wel hebben niet zo vaak geklust deze maand ... voelt niet goed .. Ben bang dat het mis is..
Ik had dan bij de tweede wel een oplopende test, maar ging heel gestaag! Had pas bij ruim 6 weken een 3+ en dat had al Veel eerder gemoeten. Ook de bloedtesten in zkh verdubbelden niet goed. Ik bloedde extreem, pak maandverband per dah incl stolsels. Bleek ik een hematoom jn m'n baarmoeder te hebben. Had ook fikse krampen ed. Hematoom zat rondom vruchtzak en kans was 97% haar kwijt te raken. Begon met 4 weken te bloeden tot de 12 weken . En nu slaapt ze in haar bedje. Het kan dus 2 kanten hebben. Wel te vertellen dat m'n geval zeldzaam was icm bloedtest ed . Duim voor je!
Net een kv test gedaan die is heel licht positief. . Volgens mij ben ik vanmorgen het vruchtje verloren Ga maandag de vk bellen of ze kunnen kijken want wachten tot 3 dec is wel erg lang
Ik vind de test best wel duidelijk. Inderdaad maandag de huisarts bellen misschien dat ze bloed kunnen nakijken? Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop voor je dat het toch goed zit.
Heb vanmorgen de vk gebeld en ik mocht om half 12 komen Ik wist het gewoon .. Ja baarmoeder is leeg... oké dat is dan nog een gelukje vorige mk moest ik naar de gynaecoloog. .