Ha dames, een vraagje. Welke ovu testen zijn volgens jullie het meest betrouwbaar? En welke raden jullie af? Ik heb nu de kruidvat ovu testen, maar heb er mijn vraagtekens bij... Laat je horen!!
Ik gebruikte altijd die van Clearblue, die digitale met een smiley. Die waren super duidelijk en echt super betroiuwbaar. Klopte bij mij altijd exact.. Het enige nadeel is dat ze wat prijziger zijn, maar ja, dan heb je ook wat
Ik heb die van zwanger&kids gebruikt ze zijn erg goedkoop waardoor je dus vaker op een dag kunt testen bijvoorbeeld. Ze zijn ook erg goed en kreeg ze ook aangeraden hier en meteen besteld. De eerste ronde met ovutesten van zwanger&kids al raak!! Die van cb zijn erg duur en aangezien ik alweer zou balen bij een negatieve test (weggegooid geld dus). Daarbij kun je ze beter niet gebruiken als je niet je cyclus weet,dan heeft het totaal geen zin.
Ik gebruik de cb digital met deze keer eerste ronde gebruikt. Wat ik wel een nadeel vond is dat ik wou blijven testen om te kijken of de smile er nog was. Als k smorgens teste, dan deed ik er smiddags voor man thuis kwam, en savonds (na geklust te hebben) ook nog een (beetje overdreven he!) Maargoed.. heb verder naast mijn zoon, Geen dure smaak of hobby dus ik gun me die dure dingen wel voor een aantal keer. (en via internet zijn ze goedkoper!)
Bij ons was het raak na 2 keer testen met zwanger en kids.. Of ze precies op de dag af betrouwbaar zijn weet ik niet, maar voldoende om zwanger te raken Lekker goedkoop en snelle levering!
Ik stem CB digitaal met smiley. Prijzig, maar duidelijker kan niet bij streepjes ovutesten kunnen de strepen je soms alsnog aan t twijfelen brengen (donker genoeg?) dus ja ik ben fan van CB digitaal Ohja en mijn streep van zw&kids was echt zeker niet zo donker als de controle streep maar CB gaf een smiley. Dus anders had ik dus gedacht dat ik mn ei nog niet had. Als ik die test gepost had hier had iedereen gezegd: nog niet posi en dat was ie dus wel. Bij sommige knalt de lijn er vanaf en bij de ander blijft ie dus lichter.
Ik heb ook de testen van Zwanger & Kids gebruikt en de eerste maand dat ik ze echt goed gebruikte ben ik zwanger geraakt.. Maar ook ik kreeg geen positieve test maar ze werden wel steeds donkerder en dan opeens lichter.. Ik had het deze maand dus niet verwacht! Hoorde wel dat afgelopen maand veel vrouwen dat probleem hadden alsof deze lichting testen niet goed was..
Ik ga voor het eerst ovulatietesten bestellen bij zwanger en kids, weet nog niet precies hoe het werkt. Ik zie dat je kunt kiezen tusen 6,10,15 testen (of meer) hoeveel is handig?
Ben ik dan de enige die Z&K niet fijn vindt? Ik vind de streepjes echt veel te licht. Ik heb altijd die van Matcare gebruikt. goedkoper dan CB, maar wel iets duurder dan Z&K. Ik had het er echter zeker voor over, want met deze testen heb ik nooit een seconde getwijfeld of een test nu wel of niet positief was.
Ik heb een slechte ervaring met die van de kruidvat!! Ze waren bij mij allemaal positief, zelfs als ik ongesteld was!! klopt dus helemaal niets van!