Positieve ovulatietest, toch nog lage temp!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Sydney01, Oct 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sydney01

Sydney01 Lid

Oct 15, 2008
    41
    0
    0
    Hallo allemaal, even een vraag: ik had eergisteren en positieve (cassette) ovulatietest, en eergisteren (dinsdag) werd het streepje vager dan de controle streep, vanochtend was de streep niet meet zichtbaar, Duidelijk dus, maar heb de volgende temp;
    maandag 36,4
    dinsdag 36,4
    woensdag 36,4
    vandaag (donderdag) 36,5
    zit vandaag op dag 13 van mijn cyclus, + test was op dag 12.
    Mijn temp zou nu toch al gestegen moeten zijn? (was vorige cyclus wel zo, namelijk)

Iemand een idee?

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Als ik FF mag geloven dan heb ik bij me eisprong ook geen hoge temp gehad. Snap er ook niks van.

3. Sydney01

Sydney01 Lid

Oct 15, 2008
    41
    0
    0
    Oh, ja, gisteren ook buikpijn gehad, vanochtend nog een beetje en tussen vanaf tussen de middag lichtroze verlies............

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Morgen omhoog en dan donderdag je ei gehad. Denk ik.

Succes Britt

5. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hoi Sydney.

Het kan zijn dat je aan het begin van je LH piek de positieve ovu test had. Dan kan het zijn dat eerst je piek afgelopen moest zijn en daar dan 20 tot 48 uur bij optellen.

Als je dan dus dinsdag een positieve test had, kun je vandaag je eisprong ook nog hebben gehad. En dan dus morgen positief testen.

Ik had gisteren een positieve test en vanochtend was het lijntje alweer vager. Ik gok erop dat ik morgen een hogere temp heb.

Liefs

6. Sydney01

Sydney01 Lid

Oct 15, 2008
    41
    0
    0
    Denk je? dus dan zou die postieve test dit keer behoorlijk op de feiten vooruit hebben gelopen...........bedankt!
    (gisteren en eergisteren gevreeen dus dat zit dan wel goed, ondanks mijn misrekening, hahaha)

7. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Haha, dan heb je in ieder geval goed geklust ;)

8. Sydney01

Sydney01 Lid

Oct 15, 2008
    41
    0
    0
    MMMM, vanochtend 36,6 wel stijgende lijn dus, maar minimaal..........heb t even uitgeprobeerd bij FF: als ik morgen 36,5 of hoger heb, geeft m´n kaartje een ovulatie aan, en wel op zelfde dag als de test.........nog maar weer afwachten dus.....

Heeft iemand trouwens ook ervaring met ovulatiebloeding? had gisteravond bij het afvegen wat helderrood bloed en vanochtend of zo nu en dan wat, iets minder fel van kleur........

9. MyPrecious

Ik heb van me menses tot ovulatie aan toe bloedverlies gehad. Na de ovulatie stopte het. En voor de innestelling had ik nog een grote stip bloed in me ondergoed. Als alles klopt dan volgens FF hé!

Hoe ziet jou kaartje er nu uit? Kun je die plaatsen? Ben ik wel benieuwd naar. Wanneer ben jij met de pil gestopt?

10. Sydney01

Sydney01 Lid

Oct 15, 2008
    41
    0
    0
    Ik doe mijn best maar ik snap niet hoe dat werkt met afbeeldingen plaatsen, raar, heb normaal nooit zoveel moeite met computerdingen, maar kom er niet uit met dat imageshack gedoe..........ik blijf t proberen............als er iemand ff helpdesk kan spelen hoor ik t graag hahaha

11. MyPrecious

Oh, ga naar http://www.imageshack.us/ , dan bladeren naar je afbeelding die je hebt opgeslagen op je pc.

Dan Resize Image aanvinken, dan op host it! klikken.

Als alle links ervoor komen dan kopieer je de url waar Hotlink for forums (1) achter staat en die plak je hier! :D

12. Sydney01

Sydney01 Lid

Oct 15, 2008
    41
    0
    0
    [​IMG][/url]
    By sydney01[/img]

OK dan, thanks! Ik las eerder dat de allerlaatste link gekopieerd moest, maar het was dus juist de bovenste uit het rijtje.........
    Nou ja hier is-tie dan. Ik heb vanochtend stiekem geprobeerd wat er gebeurd als ik verschillende temperaturen voor morgen invul, en als dat dus 36,5 of hoger is geeft FF de ovulatie aan.

Heb trouwens mijn laatste pil geslikt op 21 augustus, en dus pas 1 echte complete cyclus gehad........

13. MyPrecious

Ik denk dat dag 12 je ei is gesprongen, geef FF die dag dan ook aan? Wel lekker vroeg in je cyclus dan zeg! Hoeveel dagen was je vorige cyclus?

14. Sydney01

Sydney01 Lid

Oct 15, 2008
    41
    0
    0
    Ja dat dacht ik ook, ook volgens ovulatietest. Vorige was precies 28 dagen, ovulatie op dag 14. Helemaal volgens het boekje dus..........keer daar voor (1e keer ongi na stoppen pil) was 26 dagen......was zelf ook wel verbaasd dat t eigenlijk zo snel weer `normaal`is, en dat na 16 jaar aan de pil!

Jou cyclus is dus blijkbaar wat langer en onregelmatiger?

15. MyPrecious

Me laatste cyclus was 27 dagen dus ben benieuwd wat het nu wordt.. Maar mijn lichaam moe(s)t wel op gang komen na de pil... Rotzooi, zou niet weer aan de pil willen maar goed!

16. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    lees ik in jouw kaartje dat je bijne je hele cyclus bloed/spotting verliest?

17. MyPrecious

Ja idd. Ben na 44 dagen gestopt met tellen. Maar toevallis was het na me eisprong ineens gestopt! En bij die dip had ik de avond ervoor een stip bloed in me ondergoed. Maar het is nu gewoon weg...

Heb wel gehoord dat het van ontpillen komt. En heb ook nog niet eerder een eisprong gehad dus was ook heel weinig (en lang) ongie.

18. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    o dat lijkt me wel erg vervelend..
    Baal er ook erg van dat dit allemaal niet vantevoren verteld wordt.
    Zodra je zwanger wil worden, lees je je in en hoor je dit soort dingen pas. Echt ***!

19. MyPrecious

Ja ik baalde ook heel erg. Want we zaten al even te twijfelen of we de pil zouden laten staan. We dachten STEL dat we in 1 of 2 maand zwanger zijn, dan moeten we nu nog maar niet stoppen. Omdat het dan op verjaardagen van familie kon komen. Maar ik had geen idee dat je last van ontpillen kon krijgen, dàn was ik wel al gestopt en was ik nu een half jaar pilvrij geweest. Baal ook dat het niet in de bijsluiter staat en dat niemand je erover verteld.

Share This Page