Ovulatietesten (Dag 44)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Carlien, Aug 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Hallo,

Mijn cyclus en rijtje staat hier onderin, lf van voor de vorige zwangerschap was 12 dagen ongeveer, maar toen had ik ook wel een kortere cyclus (van 35 dagen ongeveer).. Ik weet nog wel dat ik toen ook maar heel kort een streepje had..

Moet ik 7 nu als positief zien? En zijn we dan nu te laat?? (I no, het is altijd leuk, maar we kopen natuurlijk niet voor niks ovulatietesten. Het is best lastig timen met dit soort cyclussen.. ;))

Bedankt voor het meekijken in ieder geval!:)

Groetjes,
    Carlien

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    7 is nog niet positief hoor, ik denk dat je ei nog moet komen :)

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Per blz. Misschien is hij dan wat groter, want de foto is nu wel heel klein!;)

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    En de 2e blz...

5. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Ja dat dacht ik ook, had vanavond of morgen wel een knaller verwacht en niet dat hij lichter wordt, zoals nr. 9 nu wel is..

Maar ook omdat hij weer lichter wordt, dacht ik aan nr. 7..

Ik hoop dat het eitje gauw komt, wordt er helemaal ongeduldig en zenuwachtig van!;);)

Groetjes,
    Carlien

6. evi83

evi83 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Persoonlijk denk ik dat je een korte piek hebt gehad tussen 7 en 8 in.
    Ik dat deze ronde ook maar een korte piek met een hele lichte streep ervoor en een hele lichte erna. Normaal heb ik altijd donker, heel donker, donker.

7. evi83

evi83 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en wbt het te laat zijn, je eisprong is 24-48 uur na je piek.

Als je genoeg ovutesten hebt zou ik voor de zekerheid wel doortesten.

8. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik denk ook dat je piek nog niet geweest is. Even doortesten nog! En dan hopelijk over twee weken een andere knaller..

9. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Ik heb 25 testen, dus voorlopig kan ik nog wel even testen!:)

Ik hoop alleen dat mijn ei snel komt, want ik zou me echt rot voelen als ik weer zo'n cyclus krijg van 80 dagen.. Was net weer blij de afgelopen 2 maanden!:)

10. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Ja dat hoop ik natuurlijk ook!!:D Bij mijn meisje duurde dat anderhalf jaar.. Maar met ovulatietesten (+tempen wat ik nu niet doe) was het in 1 ronde raak!:D

11. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Dit bedoelde ik dus ook, ik denk dat de testen van morgen daar al wel wat duidelijkheid in brengen (als ze nog lichter worden dan)

12. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Update: Test 13.. De komende dagen doe ik nog 1 testje p/d, want ben het echt zat aan het worden.. + dat ik met het testje banger word voor een extreem lange cyclus!:(

13. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ja, snap ik.. Lange cycli zijn killing, ik kan erover meepraten..
    Op welke cyclusdag zit je nu eigenlijk?
    Sterkte!

14. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Dag 46, 30 juni was ik de laatste keer ongesteld..

15. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Wat voor cyclussen had je voor de clomid dan? Helpt het echt? (Als je het niet vervelend vind natuurlijk..)

Ik moest bij Roslie eigenlijk op de dag dat ik positief teste naar de gyn. voor de intake mmm.. Was dus 1 groot feest, maar ben wel gegaan, want de test was maar licht positief en kon nog duiden op een vmk.. En toen had de gyn het ook over clomid.. We hebben het toen anderhalf jaar zelf geprobeerd, maar dit keer wil ik dat niet, we hebben gewoon mazzel gehad naar mijn idee, want als je zwanger raakt moeten ze ook nog blijven zitten en dat gaat hier ook niet super..

Groetjes,
    Carlien

16. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Oeh, dag 46 inderdaad wel weer erg lang. En je kan niet eerder je ovulatie al gehad hebben?
    Mijn cyclus was eerst mooi 30/31 dagen en schoot toen verder door naar 45/47 dagen tot ik op een gegeven moment op dag 133 zat en toen uiteindelijk met Provera ongesteld ben geworden. Nu met Clomid nog steeds af en toe wel een lange cyclus, maar niet meer langer dan 37 dagen. En ja, de Clomid helpt echt. Mijn laatste cyclus zonder Clomid was 133 dagen, maar die had nog langer kunnen zijn, omdat ik dus met Provera ongesteld werd.
    Ik raad het je aan dus.. Bijwerkingen zijn wat minder, maar dat neem ik maar voor lief!

17. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Dat is dan inderdaad wel beter, wel vervelend van de bijwerkingen, voel je je een hormonenbom? 133 is helemaal wel extreem lang, ik vond dat al met 83 dagen!

Ik ga het ook zeker niet weer zo lang proberen, maar goed.. Dit is de 1e 'officiele' ronde, daarvoor was het, we zien wel.. Dus ik wacht het nog even af, of een keer 1 ronde aan de pil, dat schijnt je cyclus ook wel weer even een boost te geven..

Mijn eisprong kan wel eerder zijn geweest natuurlijk, dan zou ik nu bijna ongesteld moeten worden, dat zou dan wel mooi zijn, want de volgende ronde begin ik gelijk weer met temperaturen, dan weet je tenminste wat er gebeurd..

Mijn cyclus is wel wat korter aan het worden, al mijn cyclussen staan wel in mijn handtekening, dat zijn al mijn cyclussen vanaf de zwangerschap.. (Heb ook anderhalf jaar borstvoeding gegeven en nog een vmk gehad, dus ik hoop dat het daardoor zo lang was) en dat mijn cyclussen inderdaad korter worden..

En nou ga ik slapen.. Welterusten!

Carlien

18. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    En om het topic mooi af te sluiten, ik ben vanmorgen ongesteld geworden!:) 47 dagen is voor mij wel erg netjes!

Wel balen dat ik voor niets al die testen heb gedaan en ik snap nou ook waarom ik het gisteren opeens helemaal zat was, word altijd chagie voor mijn menstruatie haha;);)

Nu begin ik met temperaturen en ik ga deze keer echt veel eerder beginnen met testen!

Groetjes,
    Carlien

19. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Goed balen, maar ik zei toch dat je eisprong dan ook eerder geweest kon zijn? Je hebt nu ook in ieder geval zekerheid. De onzekerheid is wat mij altijd gek maakte..
    Succes met zwanger worden en bel die gyn zou ik zeggen..

20. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Bedankt, jij ook succes natuurlijk! Die onzekerheid is inderdaad het ergste..

Op naar een volgende ronde, en nu er rekening mee houden dat hij eerder komt! Ben al lang blij dat ik geen lange cyclus heb gekregen.
    :)
    Groetjes,
    Carlien

Share This Page