Hoi! Nog 3 dagen tot mijn nod... En steeds vlagen van misselijk, dan weer enorme honger en soms na het eten dan weer misselijk. Ook steken op de hoogte van me navel en soms in me zij, opgeblazen gevoel en veel plassen. Zou ik zwanger zijn of hou ik mezelf voor de gek? Nog meer die in spanning aan het wachten zijn?
SPANNEND!! Ik heb al best vaak van die klachten gehad.. bleek tot nu toe helaas steeds tussen mijn oren te zitten. Ik hoop voor jou natuurlijk dat je echt zwanger bent. Hou je ons/mij op de hoogte? X
ik zou morgen ochtend testen met kv 2v5 die zijn erg gevoelig, die zullen 2 dagen voor nod echt wel aanslaan. Maar je lichaam kan je ook voor gek houden helaaaas
Ja dat denk ik ook steeds, kan ook gewoon vast testen, maar het is ook wel zonde steeds al die testen te doen en als het nu negatief is, dan blijf ik twijfelen omdat het dan misschien te vroeg was. Toch nog maar even volhouden. Bedankt voor de reacties iedergeval!
Daarom kocht ik graag die van de action, die zijn tenminste niet zo duur. Of bestelde het voordeelpakket ovulatietesten van sensitest, daar zitten meteen 3 zw testen bij. Succes met testen !
Ik heb die klachten ook. Maar vorige maand ook al en toen werd ik ongesteld. En ik zit nu ook 3 dagen voor NOD. Dus ben benieuwd. Heb stiekem wel een test gedaan gisteren van de action. En die was negatief dus afwachten.. laat me weten hoe het bij jou is hihi
Oh voor jou ook spannend hopelijk was het gewoon te vroeg mamamd! Ik voel me nu weer redelijk normaal, dus misschien toch niet zwanger?
Ja het zijn momenten dat je even iets voelt en dan weer helemaal niks. Ik ben ook heel moe al een paar dagen. Heb jij dat ook
Een opgeblazen gevoel was wel mijn eerste symptoom. Ik heb normaal gesproken elke maand symptomen, maar deze had ik niet elke maand. Heb je inmiddels al getest? De meeste testen 10dpo al positief. Succes.
Hier vandaag ook 3 dagen voor mijn NOD, vanochtend bruinverlies gehad. Heb alleen een opgeblazen gevoel en moe.. maar goed dat ben ik wel vaker moe haha. Wel heel spannend!