Clearblue digital 1-2 weken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jessiebas, 23 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessiebas

Jessiebas Lid

19 nov 2023
    22
    0
    1
    Goedemiddag allemaal,

Na 3 miskramen ben ik opnieuw zwanger (met natuurlijk wat onzekerheid). Ik heb vrijdag 8-3 mijn eisprong gehad. Nu beste ik Dinsdag 19-3 licht positief (getest wegens progesteron gebruik, en dit blijf ik nu nemen) en om de 2 dagen worden de testen een stuk donkerder. Dus wat dat betreft geeft me dat een fijn gevoel. Nu testte ik vanochtend met de clearblue digital en daar kwam 1-2 weken op te staan. Terwijl ik 'eigenlijk' nu 4+1 zou zijn en dus verwacht had dat er 2-3 weken zou staan omdat het al meer dan 2 weken geleden is dat de bevruchting heeft plaats gevonden. Hoe denken jullie hierover?

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Ik denk dat je je niet zoveel zorgen moet maken. Je kan niet zien of het nèt geen 2/3 is of ruim geen 2/3. En aangezien 4 weken 2 weken is is allebei prima met 4.1 in mijn ogen, die ene dag maakt echt niet dat het ineens verspringt.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Het woord zegt het letterlijk... indicator!
    Dus een indicatie wanneer de bevruchting was, maar geeft totaal geen zekerheid.
    Met 4+1 kan je prima een 1-2 op de test hebben.
    Hoe donker een test is heeft te maken met de snelheid van hcg oploop en natuurlijk het moment van innestelen.
    Beide factoren waarvan je niet weet hoe of wat exact

Ik zie niks om je zorgen over te maken

nosilla vindt dit leuk.
  4. Jessiebas

Jessiebas Lid

19 nov 2023
    22
    0
    1
    Bedankt voor je reactie:)

5. Jessiebas

Jessiebas Lid

19 nov 2023
    22
    0
    1
    Bedankt voor je reactie:)

6. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Ik zou kijken hoe de streepjes testen oplopen. Blijven die hangen of lopen ze af zegt dat meer. Hier na NOD een 1-2 was wel altijd een miskraam maar genoeg vrouwen die net iets trager hcg maken of innestelen. Als de 19e echt nog een heel licht streepje was kan een 1-2 nu wel. Dus zou echt naar oploop streepjes kijken

7. Gebruiker19911991

27 feb 2024
    6
    8
    3
    Ik bleek ook 2 weken minder ver te zijn dan ik zelf dacht. Ik ben nu 39 weken zwanger maar ik vertrouw die testen ook niet op hun precisie hoor. Het is fijn dat ze er zijn, maar ze zijn echt niet nauwkeurig

8. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hier op NOD ook nog 1-2 weken op de CB Digital hoor, je moet je daar echt geen zorgen om maken!

9. Jessiebas

Jessiebas Lid

19 nov 2023
    22
    0
    1
    Hoi allemaal,

ben ik nog een keer.

Testen waren nog goed opgelopen. Vandaag eerste echo gehad.

Eerste dag laatste menstruatie 18-2
    Positieve ovulatie test 8-3

nu had ik vandaag de eerste echo en hier was een vruchtzakje met dooierzakje op te zien. Alleen was de grootte pas 4+1 terwijl ik had gedacht op basis van menstruatie 6+4 en op basis van ovulatie 5+6 te zijn. Dit was een flinke teleurstelling.

Moeten over 2 weken terug.

nog iemand dit gehad en toch goed nieuws uiteindelijk?

10. 92anoniem

92anoniem Actief lid

31 dec 2022
    211
    262
    63
    Vrouw
    Wat jammer. Dat verwacht je niet. Dan had je al wel een kloppend hartje moeten zien geloof ik. Wat zei de echoscopiste verder? Vind 2 weken wel lang om te wachten in onzekerheid... hopelijk is de berekening helemaal mis en komt het goed.

Deel Deze Pagina