Testen, wie kijkt/ leest mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rainbowbaby3, 19 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbowbaby3

Rainbowbaby3 Nieuw lid

19 okt 2021
    3
    0
    1
    Vrouw
    Goedeavond,

ik ben niet iemand die snel iets post op een forum, maar ik zit (na 3 miskramen) in een ongelofelijk grote stresssituatie als het gaat om “zwangerschap(stesten)

nu 3 dagen een (LICHTE) positieve test, en naar mijn idee lopen ze niet echt op... mijn gynaecoloog zegt een streepje is een streepje... maar weet uit ervaring dat als ze niet mooi oplopen dit meestal geen goed einde heeft... willen jullie meekijken/lezen/ bemoedigen/ steunen met mij??

liefs M.

Bijgevoegde bestanden:

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.829
    8.486
    113
    Vrouw
    Op je tweede en derde test zie ik een heel licht streepje. Hoe ver ben je in je cyclus? Heb je ovulatietesten oid gedaan? En van welke dagen/tijden zijn deze testen?

Ik raad je aan om wel steeds met dezelfde test te testen omdat je anders niet goed kan vergelijken.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie alleen op je laatste test iets, maar die is ook al ingedroogd, dus kan ook een indroger zijn.

Waar zit je in je cyclus? Wanneer was je eisprong?
    Van wanneer zijn de testen?

4. Rainbowbaby3

Rainbowbaby3 Nieuw lid

19 okt 2021
    3
    0
    1
    Vrouw
    De testen zijn op volgorde van de laatste 3 dagen, iedere keer met 2e ochtendurine (dan test ik het beste). Ik heb geen idee waar ik zit in mijn cyclus aangezien ik niet bijhoudt hoe mijn cyclus loopt, ik zou over een week geloof ik ongesteld moeten worden. (We zijn niet bewust aan het proberen maar laten het gewoon gaan zonder alles bij te houden, dus weet niet goed wanneer ik deze maand geovuleerd heb).
    Ik heb echter 2 dagen geleden flink wat slijm (nog nooit gehad) verloren wat bruinachtig/ licht roze was... misschien was dat een innesteling dan...?

5. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ik zou over een dag of twee nog een keer testen om te zien of je oploop hebt. Dan zou je test wel duidelijker moeten zijn.

Rainbowbaby3 vindt dit leuk.
  6. Rainbowbaby3

Rainbowbaby3 Nieuw lid

19 okt 2021
    3
    0
    1
    Vrouw
    Beloop: mijn testen worden lichter en lichter tot bijna negatief, nu wachten op mijn menstruatie, het mocht alweer onze tijd niet zijn nu...
    dankjewel voor de reacties!

7. MaybeThisYear

MaybeThisYear Actief lid

20 mrt 2021
    133
    53
    28
    Vrouw
    Jammer zeg.. Ken het gevoel, het suckt! Wees lief voor jezelf!

Deel Deze Pagina