Hai, Ik heb deze ronde de utrogestan vervangen door het 4x extra spuiten van pregnyl 1500 (na 5000 de eerste keer). Ik moest deze zetten op dag 0 (eisprong), 3, 6 en 9. Een snelle berekening laat zien dat ik dan zondag op 14 dpo ongeveer rond de 50 hgc zou zitten. Pas op 18 dpo zou ik formeel onder de 5 moeten duiken. Nu ben ik bekend met lang positief testen na pregnyl. Ik ga er ook vanuit dat mijn lichaam er al eerder de brui aan zal geven en ik dan al lang ongesteld ben (hoewel 10 dpo bijna voorbij is en er nog niks is gespot, een nieuw record zonder utro). Maar... mocht dat nu niet zo zijn, wanneer zou een test dan echt betrouwbaar kunnen zijn? Slaan ze op 50 hcg ook flink uit of heb je dan nog een tuurstreepje? Of mag ik bijv op 14 met een duidelijke test hoop hebben? Wie het weet mag het zeggen . Edit: hcg
Ik heb dit ook 2x eerder gehad. Heb je dit ook voor je korte LF? Ik had 9dpo voor het laatst 1500 gespoten en 12 dpo voor her eerst getest. Toen een lichte streep. En die liep de dagen daarna op (zwanger) Ik kan het alleen niet vergelijken met niet zwangerschap. Want ik heb 2 keer extra pregnyl gespoten en beide keren dus zwanger. 1500 is niet zoveel. Er is een rekensom ergens Hoe snel het afbreekt. Met 14 dpo lijkt me de test betrouwbaar als de streep goed te zien is. Een tuurstreep denk ik niet. Spannend hoor!
Ja, klopt, ik heb een jaar utro gebruikt maar werd daar zo labiel van. Dus gevraagd naar iets anders en dat is de pregnyl geworden. Ik heb het zelf al een beetje berekend, ik kom op 14 dpo uit op 50, maar geen idee wat dit op een test doet .
Volgens mij reageert de KV 2v5 in de praktijk al vanaf 8 hCG ofzo. Dus 50 lijkt me dan flink wat en levert denk ik wel meer dan een tuurstreepje op... maar het ligt natuurlijk ook aan de gevoeligheid van de test. Ik denk dat er niets anders op zit dan of nog langer wachten met testen of meerdere dagen met dezelfde test testen om te kijk of het op- of afloopt. Hopelijk dat eerste
Ja precies, ik heb hier al eens tuurstreepjes geplaatst op die van 16, 17 dagen na pregnyl nog zichtbaar waren. De arts zei idd dat ik dan pas later kon testen. Ik probeer me daar aan te houden (koop geen testen, doe het niet!) maar ben dus bang dat mocht menstruatie echt lang uitblijven en ik test volgende week een keer, ik misschien valse hoop krijg omdat het nog pregnyl is. Geen idee dus wanneer ik een streep echt serieus kan gaan nemen. Leuk he, die hypothetische dingen... ik word waarschijnlijk gewoon al voor het weekend omgesteld .
Bij mij was het geen knaller. Gewone lichte streep. Twee dagen later werd het wel een knaller. Je hebt dus nu voor het eerst extra pregnyl? Je kan ook 14 dpo testen en dan kijken of hij oploopt of afloopt?
Daarom is het belangrijk om door te testen Stel dat je op 16 dpo test en je krijgt een streep dan moet je ff doortesten om te kijken of de streep gaat oplopen of juist niet Loopt hij op dan ben je zwanger.. loopt hij af dan is het nog pregnyl
I know, ik probeer me juist zo in te houden haha, maar goed, ik bestel vanavond wel weer een setje ondertussen 11.5 dpo, geen bloed. Jeuj voor pregnyl!
Ok, de testjunk in mij is weer opgestaan. Vandaag 13 dpo, laatste keer pregnyl 1500 afgelopen dinsdag. En (allerbelangrijkst) nog steeds geen menstruatie, dus ik heb mijn utrovervanger gevonden . Deze test zal nog niet zo veel zeggen maar ik hoop dat ze op gaan lopen.
Ik vind het veel belovend. Maar zo ging het bij mij dus he twee keer! Hopelijk is dit em joh! Ga je morgen weer testen?!
Vanmorgen weer getest, het blijft nog even spannend. Foto van na vijf minuten en eentje van een paar uur later, beide even een druppeltje water er door. Misschien, heeeeeel misschien lijkt hij iets donkerder... morgen zal het hopelijk duidelijker worden maar wat denken jullie, voor nu?
Nee, dat verder niet, ik heb twee weken terug op vrijdag de pregnyl gezet voor eisprong, dus die zou dan uiterlijk zondag zijn gesprongen. Zenuwslopend is dit zo. Zou het dan eindelijk...
Op die foto waar twee testen op staan is de onderste test die van vandaag? Dat streepje vind ik echt wel ietsje donkerder dan het streepje op die bovenste hoor Heel spannend, ik duim!
Ja, dat klopt . Ben benieuwd naar morgen. Heb eigenlijk een geplande ingreep bij de kno-arts staan, goede timing . Maar goed. Ik vertrouw die pregnyl gewoon niet zo, bang dat het dat nog steeds is.