positieve ovulatietest? wat denken jullie

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by asmama, Nov 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. asmama

asmama Bekend lid

Mar 22, 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    van vanmorgen, wat denken jullie?

Attached Files:

2. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    De controle lijn is ook erg licht zeg!! :$
    Maar ik denk wel dat je test lijn even donker/donkerder is!
    Dus ik zou het vanavond maar wel even gezellig maken :p

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Deze testen blijven volgens mij altijd zo licht, tenminste dat heb ik al vaker gezien hier.
    Maar zo ver ik kan zien is die positief.

4. asmama

asmama Bekend lid

Mar 22, 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    En nu.. mijn vriend komt vanavond pas een uur of 11 thuis.. ben ik dan nog op tijd als ikdan met hem vrij?

5. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    #5 RSL, Nov 13, 2013
    Last edited: Nov 13, 2013
    Na een positieve ovulatietest, springt je eitje vaak binnen 24/36 uur. Dus ben je inderdaad nog ruim optijd.

klusze

6. mosa

mosa Actief lid

Sep 14, 2013
    305
    220
    43
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb 23 oktober een mk gehad bij ongeveer 6 wk zwanger. 2 weken erna een zwangerschaptest gedaan om te kijken of de HCG uit me lichaam was. Deze teste zo negatief als het maar kon. Sinds vorige week vrijdag bezig met ovulatie testen. Eerste dagen met een licht streepje. daarna ongeveer 2 a 3 dagen met een dikke vette streep. toen ook geklust hihi. vanochtend weer een test gedaan. Deze was met een licht zichtbaar streepje. Kan toch niet zolang een eisprong hebben?
    Of is dit nog van de mk? Terwijl de zwangerschaptest negatief was. 2 keer getest. Volgende week woensdag me maandelijke perdiode krijgen...

HELLUUUPPP

7. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Ik pies altijd streepjes op de ovulatietesten. dat zegt niets
    je kan beter zelf even een topic openen, zul je waarschijnlijk meer reacties krijgen dan hier.

8. asmama

asmama Bekend lid

Mar 22, 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    Okee ik ben vorige maand gestopt met de pil en ik heb 24 oktober mijn ontrekkingsbloeding gehad.. ik zit nu dus op dag 21 van mijn cyclus.. zou het kunnen zijn ik gister innesteling heb gehad en dat daarom de ovulatietest positief is.. of kan dat niet

Share This Page