Zaterdag is mijn nod.. kon het niet laten. Wie ziet er een lichte 2de streep? Deze foto is met mijn telefoon gemaakt. Op mijn telefoon zie ik een lichte 2de streep...
Ik zie wel iets maar wat mij betreft zou het ook door kunnen gaan voor schaduw... Moeilijk; ik voel altijd de neiging om te zeggen, 'Wacht dan gewoon effe' maar weet hoe ontzettend moeilijk het is. Ik hoop dat je over een paar dagen meer duidelijkheid hebt! :-D
Ja khad t eigenlijk nog niet moeten doen want nu word ik helemaal gek haha Ik hoop idd dat er over een paar dagen meer duidelijkheid komt en hoop dan of een omowitte test of het liefst een knalstreep Bedankt voor jullie tijd
Heb je ook het origineel? Ik zie wel een tweede streepje maar kan niet bepalen of deze ook roze is. Spannend...
Ik zie een streepje op de negatieve maar kan je even de originele erop zetten? Een voorzichtige gefeliciteerd!
hoi meiden, wat fijn dat jullie mee kijken. Helaas heb ik geen origineel meer. Over n paar dagen zal ik weer gaan testen
Ik zie niets maar dat zegt niets want ik zie het wel vaker niet op die negatieven. Als je over 2 dagen nog een testje doet dan zul je al een duidelijkere streep moeten hebben. Ik duim voor je! Succes!