Ik denk dat ik een positieve ovulatietest heb van sensitest (heb altijd babyboom gehad, dus weet niet helemaal hoe ik het in moet schatten). Alleen hebben we dus vanochtend geklust.........en net pos. ovutest 17.15. Is het dan het beste dat we vanavond nog een keer klussen of pas morgenavond (morgenochtend gaat niet lukken.....) Help!
Hallo, Ze zeggen dat het niet goed is voor het sperma om het meerdere malen per dag te doen, ik zeg niet geschoten is altijd mis. Het is natuurlijk wel een moeilijke vraag waar je uiteindelijk zelf alleen het antwoord op weet. Hopelijk kom je eruit groetjes
Hoi meid Kijk in mijn album voor een voirbeeldje van een posi sensitest op 2-2. als hij bij jou echt posi is dan komt je ei na 24-48 uur, dus ik zou niet vanavond maar morgenvroeg klussen, je ei zal waarschijnlijk morgen of hooguit overmorgen komen Liefs daantje
Heb het verkeerd gelezen dat morgenochtend niet lukt.. Stel je ei komt morgenmiddag dan is die keer van vandaag goed, stel hij komt overmorgen, dan zou ik morgenavond nog klussen, de eerste zaadjes bereiken de eileider al binnen 30 min dus stel je ei springt morgennacht of overmorgen, dan zit je goed
daantje dank! ik heb in je album gekeken, de mijne lijkt op de jouwe van 2-2 en dan om 15.30. Die andere op 2-2 van jou is iets donkerder nog..... Is de mijne dan positief? Ben beetje bang als ie morgen dan weer lichter is dan vandaag, dat we toch gisteravond hadden 'moeten' klussen....... maar goed: beste vanavond niet en dan morgenavond? Of beide avonden?
ik zal straks een foto van mijn test in mijn album zetten......misschien moet ie nog wel donkerder worden?
Hey loe, dat klopt idd...als de test is opgedroogd, oogt ie nog wat donkerder. Ik las ook net pas dat het morgenochtend niet kan. Ach meid, dan doe je het vanavond toch nog een keer. Er hoeft maar 1 goede zwemmer tussen te zitten. Er zijn wel meerdere stellen die het vaker per dag doen en ook zwanger raken @Daan, wat zijn jouw C strepen donker zeg. Daar ben ik altijd jaloers op. Mijn C strepen blijven vrij licht, maar gelukkig wel mijn ei gevonden. Maakt ook verder niets uit. Maar met zulke dikke donkere strepen heb je wel een lekker gevoel met een posi test Lekker buikje heb je al hoor
ja foto's staan inmiddels in mijn album. Thanx kweb! Daan, oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sorryyyyyyyyyyyyyyyyy..........jee zeg. heb er helemaal overheen gelezen dat je zwanger bent. Zelfs die joekel van een banner heb ik gemist haha. VAn harte meid en ik heb ook even gekeken natuurlijk: mooi buikie! Mijn test is inderdaad niet zo donker als die van jou, maar hopelijk donker genoeg........
Hey meiden, bedankt voor de reacties @loe: als je ovutest morgen lichter is wil het niet zeggen dat je ei al geweest is he? Je moet uitgaan van 24-48 uur na de piek. De test is posi wanneer de testlijn even donker of donkerder is dan de controlelijn, maar als jou test op die van mij lijkt is ie posi bij mij was mijn ovutest om 11.30 en 15.30 posi en om 20.00 alweer negatief, maar mijn ei is pas op 3-2 's avonds gesprongen, zo'n 36 uur later dus. Wij hebben ook 3 dagen achter elkaar geklust, als je hubbie's zaad gewoon goed is dan moet het niet uitmaken als je vanavond en morgenavond klust hoor, ik zou het wel doen voor je eigen gemoedsrust , ook al zou morgenavond voldoende moeten zijn. Succes dames, hopelijk is het snel raak!
Hoelang is je cyclus meid? Ik zie zoveel ovutesten voor deze maand! Bij een cyclus van 28 dagen hoef je pas op dag 11 te testen, bij 29 op dag 12, etc.. Vlak na je ongi hebben ovutesten geen zin omdat je eitje minimaal een dag of 10 moet rijpen/groeien tot 18-22mm. Als je bij een cyclus van 28 dagen op dag 11 begint is het nog ruim op tijd, want als het goed is krijg je dan rond dag 14 je ei. Als het 2e streepje donkerder wordt is het ook raadzaam om 2x per dag te testen bijv om 9.00 en 21.00, dit om de piek niet te missen.. Stel ik had op 2-2 alleen om 20.00 getest dan had ik niet geweten wanneer mijn piek was omdat hij torn negatief was, dan had ik waarschijnlijk gedacht dat ik nog dagen door moest testen omdat ik hem niet op de ovutesten had gevonden
Ps: bij ovutesten áltijd uitgaan vd kortste cyclus, als je uitgaat vd langste kan je je ei ook missen
hoi hoi, cyclussen zijn wat wisselend, zie mijn onderschrift........ei verschilt van dag 14 tot 22........maar gemiddeld rond dag 18. Heb er bij een aantal dagen 2 op 1 dag gedaan, omdat sommigen aangaven dat sensitest ineens donker kon worden. En omdat dit mijn eerste ronde is met sensitest, weet ik dus ook niet hoe donker die van mij worden, hoe ik ze moet interpreteren zeg maar. Misschien neem ik volgende keer wel weer babyboom, t zijn slechte testen, want ze worden niet heel donker. MAar als ik daar een extra donkere rode lijn aan de linker kant het teststreepje zie lopen, weet ik dat dat mijn donkerste test is............bij sensitest weet ik dat nog niet vandaar........ heb je al in mijn album gekeken?
Hey meid, hij lijkt me posi hoor! Dat betekent dus dat je vanaf vanavond nog 24-48 uur de tijd hebt voordat je ei springt Klus ze he Liefs daantje
Mijn cyclus was 26 dagen en had mn ei op dag 14, dag 13 was die ook al posi. Ik heb geinsemineerd op dag 10, 12 en 14 en t was raak Alleen, bleek ik wel een week korter zwanger haha echt vaag!
Test van vandaag is positief hoor.Gewoon vanavond en morgenavond klussen en eventueel de dag erna ook en als je temp nog niet omhoog is geschoten 1 dag pauze en nogmaals. Er is dus werk aan de bak. Ik vind de sensitest dipsticks ideaal en erg duidelijk. Heb ze ook in mijn album staan.