Hallo VK, Op 4 januari ben ik gecuretteerd na 10 weken zwangerschap. De afgelopen 10 dagen heb ik een paar zwangerschapstesten gedaan en gisteren gaf de test eindelijk negatief aan! Toen heb ik meteen ook een ovulatietest gedaan en deze was positief! Kan ik wel zo snel na een miskraam een eisprong hebben? Of zou er toch nog wat hcg in mijn lichaam zitten en reageert een ovutest daar gevoeliger op dan een zwangerschapstest? Voor mijn miskraam had ik cycli van ongeveer 32 dagen.. Groetjes, Roosje
Hoi roosje, De dag van de curettage tel je als de eerste dag van je laatste menstruatie dus ja je kan je eisprong al hebben. Groetjes imke
Bedankt Imke, voor je reactie. Kan ik dan nu over 14 dagen ongeveer mijn menstruatie verwachten? Groetjes, Roosje
Hoi Imke, Sorry hoor, maar daar ben ik weer.. Heb gisteren nog een ovulatietest gedaan en zag toen dat het lijntje vager werd. Begrijpelijk dat het 'wegtrekt' als ik mijn eisprong heb gehad. Zojuist nog een ovulatietest gedaan en nu was het lijntje weer heel donker! Nu snap ik het dus helemaal niet meer.. Zwangerschapstest is neg dus het hcg is weg (ook dubbel gecontroleerd ) Zou mijn lichaam nog van slag kunnen zijn na de curettage? Wat kan dit zijn? Alvast bedankt, groetjes Roosje
Hoi Roosje, je lichaam kan inderdaad nog wel even van slag zijn van de curettage. Dit komt wel vaker voor. Geef het maar even de tijd, maar blijf intussen maar gerust proberen hoor. Je zou niet de eerste zijn die kort erop toch weer gewoon zwanger raakt. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Bedankt voor je supersnelle reactie! We blijven idd gewoon proberen.. en hopelijk met succes.. Groetjes, Roosje