Hallo, Ik ben er vanochtend achter gekomen dat ik zwanger ben! Nu ben ik dat al eens eerder geweest en heb daar een prachtige zoon uit gekregen. Alleen kwam ik er pas achter met 10 weken dat ik zwanger was. Een week daarna heb ik een hele erge bloeding gehad en mijn hele bed en wc alles zat eronder. Ik heb toen de verloskundige opgebeld ( had daar nog geen afspraak mee gehad ) en die zei over de telefoon dat ik een miskraam heb gehad. Dus ik was verdrietig maar had ng wel een afspraak voor termijn echo die dag. ben ik toch heengegaan en alles was goed! Toen ik hem daar later over aansprak werd er laconiek gereageerd met het antwoord: zal je wel een tweeling gehad hebben.. Want het was echt een bloedprop wat ik in mijn handen had. Nu ben ik eigenlijk een beetje in de war voor wat ik zou moeten doen als ik weer zon bloeding krijg. Is het mogelijk dat ik een tweeling gehad heb? en als ik zon bloeding nu krijg betekend dat helemaal niet dus dat ik weer een miskraam heb?
Hoi Dijkim, gefeliciteerd! We gaan er gewoon vanuit dat je het deze keer niet hebt, want het komt niet vaak voor dat er bij zo´n grote bloeding toch nog een vitale zwangerschap is. Een tweeling is een toevalstreffer en soms komt het inderdaad voor dat een van de twee niet levensvatbaar is en wordt afgestoten. Je kunt daar niets over voorspellen. De kans dat het weer op deze manier gebeurt is klein. Mocht je nu toch weer de pech hebben dat je gaat vloeien, is de kans op een miskraam toch nog steeds het grootste, ook al was het vorige keer wel goed. Maar voor nu even alleen happy thouhgts hoor! Je bent weer zwanger! Groetjes Brigitte
Hoi Hoi Nou je moet het er precies over hebben Heb gisteren en vandaag getest en ben vet zwanger Had gisteren ongesteld moeten worden normaal.. Ik heb mijn eisprong gevoeld op de 10.. ben ongesteld geweest voor het laatst op 28 dec. en nu heb ik dus weer bloedverlies... Ik merk het net pas maar ja ik veeg af en er zit bloed... dus ik ging even voelen en nu zat mijn vinger onder het bloed... Kan dit ergens anders van zijn? of zal het fout gaan... kan het als je uitrekend een innestelingsbloedings zijn? neej he? wat moet ik nu doen?!