Vraag sensitest ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rainbow88, 19 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hoi,

ik gebruik de gevoelige ovulatietesten van Sensitest deze ronde.
    Ik heb sinds ik begon op dag 12 al donkere strepen, maar nog niet zo donker gelijk de controlestreep.

Ga ik met zo duidelijke strepen mijn ei gemakkelijk vinden? Is dat echt een knalstreep dan? Zijn er nog dames die met deze testen (Of andere merken) van in 't begin zo donkere strepen hebben?

Ik ben onregelmatig. Ene maand 28 dagen, andere 35 dus heb geen idee wanneer mijn ei te verwachten..

Linkse foto zijn al mijn ovu-testen, al ingedroogd.
    Rechtse zie je mijn ovu-test van vandaag, foto is getrokken na 10 min.

Bijgevoegde bestanden:

2. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Geen van allen positief. Ik gebruik deze ook.. Weet je wanneer hij positief is? Als beide lijntjes even snel zichtbaar worden in een zeer korte tijd, misschien 1 minuut ofzo.. De linkerstreep wordt dan zelfs donkerder.. Deze uitslagen zijn na een half uur uitgekleurd. Als er een piek test tussen zit, knalt ie er meteen uit binnen 1 a 2 minuten.

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Oké, dat is een duidelijke uitleg bedankt!
    Vorige ronde de Action ovu-testen gebruikt en daar zag ik gewoonweg niks op, bleef altijd wit dus ben ermee gestopt.
    En deze zijn meteen zo duidelijk, das even wennen :) Ik hoop dan dat ik mijn ei ermee vind!

4. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Ik hoop het voor je! Ben benieuwd of je dezelfde ervaring krijgt als ik.. Succes!

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Intussen op dag 18 beland, heb een overzichtje gemaakt van mijn testjes, deze zijn allen getrokken na een 10-tal minuten. Ik vind die van vandaag ineens lichter en krijg zo het gevoel dat ik mijn ei gemist heb :( Maar dat lijkt me straf

Rechtsboven is de 1ste dag, dan loopt het naar onder, en die van rechtsboven is de test van vandaag.

Wat haat ik mijn onregelmatige cyclussen soms toch!

Bijgevoegde bestanden:

6. Doortje1986

Doortje1986 Actief lid

20 feb 2017
    116
    120
    43
    NULL
    NULL
    Maar t kan toch nog wel? Als je nog maar op dag 18 zit.. zou gewoon doortesten. Misschien die van de kruidvat proberen?

Deel Deze Pagina