Gefeliciteerd! Leuk dat je alweer zo snel zwanger mag zijn na de miskraam ♡ ik wilde nog reageren dat het indd kan dat ovu testen positief uitslaan maar inmiddels is dat al lang en breed bevestigd
Dankjewel voor jullie lieve reacties! Helaas vanmiddag wel wat roze verlies dus ik hou nog even een slag om de arm.. Even afwachten wat het tot en met woensdag doet qua bloed/testen..
Tot nog toe niks meer gezien. Morgen een hele drukke dag dus dat is goede afleiding. Hopelijk woensdag nog geen bloed, dan doe ik weer een test. Ik houd jullie op de hoogte
Geen bloed meer gezien tot nog toe Deze onderste is mijn test van zojuist en de bovenste van maandag. Ik weet niet of de oploop heel geweldig is, maar positief is ie wel in ieder geval. Ik denk wel dat hij wat donkerder is maar ook 2 x bij totaal verschillend licht op de foto gezet. En die van Kruidvat verkleuren tegenwoordig na een poosje sowieso helemaal naar paars ofzo, dus nu de nog bijna natte test vergelijken met die van maandag werkt ook niet echt.. Nou ja, vrijdag maar weer eentje doen Wat vinden jullie van de oploop? Zit dan vandaag op mijn NOD volgens mijn berekening met de ovulatietesten.
Net bij daglicht nog een foto van de test van vandaag gemaakt en nu zie ik zelf ook wel duidelijk de oploop gelukkig
Goed! Verwacht nu een meisje na twee jongens, dus echt weer heel wat anders! Tijd gaat zo snel, bijna derde trimester alweer. Ik ga voor je duimen hoor!