al n week overtijd maar testen negatief!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by stess85, Aug 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stess85

stess85 Nieuw lid

Aug 12, 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag precies n week overtijd.... afgelopen maandag getest met Clearblue en die gaf aan Niet Zwanger... tot vanmorgen gewacht en weer getest met een etos test en weer negatief... wel heb ik al een paar dagen af en toe buikpijn...
    ik ben 5 juli gestopt met pil
    8 juli laatste menstruatie gehad
    en zou afgelopen 5 aug weer ongesteld moeten worden..

Wel ben ik zo onhandig geweest om niet netjes na een menstruatie te stoppen maar gewoon halverwege de maand ( te enthousiast)..
    Zijn er meer vrouwen die hier ervaring mee hebben???
    zoja hoe is het bij julie gegaan????

Gr :)

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Aangezien je pas net gestopt bent met de pil weet je nog niet wat je cyclus is en kan je dus niet van overtijd zijn spreken.

Je moet er rekening mee houden dat je cyclussen wat langer kunnen duren, zeker in het begin na het stoppen met de pil. Je lichaam moet er weer aan wennen om het zelf te gaan doen, ipv dat de pil de boel regelt en daar kan je lichaam wat van slag van raken.

3. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0

ja, dat denk ik dus ook , je lichaam moet wennen dat je geen pil meer gebruikt...had ik toen ook...;)

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Je moet je lichaam wel even de tijd gunnen om je cyclus weer op orde te krijgen. Wat Truus ook al zegt, kun je nu niet spreken van overtijd zijn, want je lichaam moet eerst weer zelf je cyclus op orde brengen. Succes!

5. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dit klinkt als 'ontpillen'...
    Ook Stress (omdat je zo graag zwanger wilt worden) kan je menstruatie uitstellen.

6. fantasie

fantasie Actief lid

Jul 16, 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia

Precies, wacht het even af..
    het is meestal zo als je stopt met de pil..

Groetjes!

Share This Page