ik vraag me af wanneer je nu echt merkt dat je wat gaat aankomen. ik ben nu 3mnd zwanger maar zie nog niks op de weegschaal erbij,wel lekker natuurlijk,maar wie weet of dat inderdaad kan? gr linda
bij mij begon het heeel langzaam rond week 16 veel mensen vallen zelfs af de eerste 3 maanden. maar andersom kan ook, dat je direct vanaf het begin veel aankomt. ik heb er eens een poll over gemaakt, zal hem even opzoeken heb hem gevonden! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=zwaarder overigens is dit onder zwanger worden geplaatst, terwijl je al zwanger bent toch
hoi, morgen ben ik 14 weken zwanger en ook ik ben nog steeds 55 kg, dat was ik voordat ik zwanger werd ook al. ben wel blij dat ik nog niets ben aangekomen, pas ook al mn broeken nog. ik bedoel: je bent nog tot 39 weken zwanger, als je dan nu al 10 kg bent aangekomen, dan wil ik niet weten hoeveel het uiteindelijk zal zijn. pas 1x 's ochtends overgegeven, toen kwam er alleen maar water uit, wat ik daarvoor had gedronken. verder moet ik over de gehele dag nog wel kleine beetjes eten, anders ga ik kokhalzen, aangezien ik nog volledig werk is dat niet een pretje voor mn collega's.
Ik wacht nogsteeds op mijn eerste zwangerschapskilo.... (Zelfs gram) Zolang de kleine goed groeit moet je je geen zorgen maken!