Meiden, Vanaf welke dag na de tp werden jullie testen positief? Dus wanneer negatief positief werdt? Liefs flower
Zelf ook geen ervaring mee, maar wil jou toch veel succes wensen met testen. Wanneer wil je dit gaan doen? Ga hard voor je duimen!!
Misschien sta je met deze vraag in het verkeerde deel van het forum? TP is terugplaatsing toch? Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik lees wel dat veel ladies na 10 dagen beginnen te testen.
Hoi, Na mijn tp's heb ik constant getest, eerst om te kijken of de pregnyl eruit was, en eenmaal negatief getest, een paar dagen gewacht en toen testte ik weer postifief. Ik geloof dat dat bij ICSI-1 op dag 9 na tp was. Waarom? wil je zelf graag testen? Pin je er niet enorm op vast er kan evt nog een hele hoop fout gaan.
Bedankt meiden. Ik wil heb al getest en had na 5 min een heel heel heel vaag lijntje van kv. Hoor zoveel verhalen van meiden die een duidelijke lijn hebben op wachtdag 9, wordt er zo onzeker van, pff de laatste loodjes zijn echt zo zwaar van dit traject, kan aan niets anders meer denken. Moet ik de tp rekenen als wachtdag ??? Liefs flower
@bianca super dat je zwanger bent!! Het is je ontzettend gegund!!! Geniet van dit mooie gevoel. Liefs
Ik denk dat je in dit hoekje veel beter antwoorden zult krijgen, van meiden in soortgelijke situatie : Vruchtbaarheidsbehandelingen - Zwangerschapspagina Heel veel succes meid, hopelijk is het raak en heb je over een aantal daagjes een mooie duidelijke test, het is je hartsstikke gegund!!
Flower dank je wel meid. @to, mijn testen waren op die dag ook heel licht hoor. Wacht t gewoon rustig af Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik.