Hoi, Zouden jullie even mee willen kijken? We zijn sinds kort bezig en tijdens het kinderwens spreekuur bij de verloskundige raadde zij aan om gebruik te maken van ovulatietesten. Dit vanwege een onregelmatige cyclus. Ik had gisteravond een ovulatietest gedaan die al donkerder was als de eerdere. Daarom vanmorgen ook nog even getest en daar kwam deze uit. Is die positief denken jullie? Deze is tot nu toe het donkerst van de vorige ovulatietesten deze week. Alvast heel erg bedankt.
Hij Iet er positief uit hoor! Heb wel gehoord dat bij sommige mensen de kruidvat ovulatietesten altijd positief uitkomen ook buiten de lh piek om.... Ik heb ze maar 1 keer gebruit en bij mij deden ze het wel gewoon goed! Dus veel plezier vanavond hihihihi!!!!!
Ja he!? Ik had inderdaad ook al wat negatieve ervaringen gelezen op het forum. Ik heb van de week ook die van zw&kids gekocht. Dus ga daar mee verder. En bedankt. Dat gaat zeker lukken!
ik heb ook die van zw&kids en die zijn ook heel erg goed. houd er wel rekening mee dat na de positieve ovulatietest je eisprong tot 24 / 38 uur later pas springt
Deze ovulatietest is positief hoor, veel plezier. Ja er gaan veel verhalen over de kv testen, maar ik persoonlijk vond ze goed werken. Ja ik had de hele maand duidelijke strepen, maar als het echt positief was dan zag je het goed. Kwestie van de rest negeren. Ik gebruik nu al een hele tijd die van z&k en ben super tevreden (maar ook hier pies ik streepjes op hoor)
Ja heb die avond nog 1 gedaan van zw&k en ook die was positief. Nu heb ik gisteravond naar mijn idee ook nog een positieve ovulatietest gehad!? Kan het dat je dan twee dagen positief test?
Ja dat kan, dat heb ik wel vaker. Misschien dat het verschil er wel is, maar dat dat met het blote oog gewoon niet te zien is.