Ik heb vandaag een ovu testje gedaan. Hieronder zie je de fotos, op de fotos is allemaal 1 en dezelfde ovu test heb er meerdere neergezet omdat de fotos niet echt heel erg duidelijk zijn. In het e3cht is de streep veel duidelijker!! Weet dat deze nog niet positief is(denk ik?!). Maar denken jullie dat ik binnekort mijn eitje kan verwachten? Had gister echt heel erg veel dikke klodders doorzichtig slijm (Sorry!!)
bij mij was hij altijd 1 of 2 dagen voor mijn eisprong zo, de dag erna had ik altijd een knaller, dus ik denk dat hij eraan zit te komen! aan de bak dus
Bedankt voor je reactie! We hebben gisteravond nog geklust, is het dan verstandig om vanavond weer te klussen??
Als ik dit resultaat heb'om 12.00 uur is ie bij mij om 21.00 uur positief, ik zou dus vanavond weer testen, aangezien hij bij mij de volgende dag al weer een stuk lichter wordt is hier de ervaring.
Kan zijn dat je ei morgen al komt kan ook zijn dat je ei pas over een aantal dagen komt. Aan de hand van een test kun je daar weinig over zeggen. Sommige testen heel hun cyclus zo en anderen krijgen de dag erna hun knaller. Je kan er niks over zeggen helaas Op welke dag zit je nu?
zou vanavond nog een keer testen, is hij niet donkerder zou ik morgen weer aan de bak gaan en is hij wel donkerder, dan vanavond ook haha!
Ik zit vandaag op cyclus dag 17, had vanochtend menstruatieachtige buikpijn en heb nu steeds wat steekjes door mn borsten. Ook heb ik geen doorzichtig slijmverlies meer wat ik nu zo kan zien... Mijn temp is vanochtend 0.2 gedaald ten opzichte van gister..
Ik vind die testen met streepjes altijd vrij onhandig, aangezien je dan inderdaad twijfelt of ze wel of niet positief zijn. Maarrrr, als je dikke klodders slijm hebt, dan is je eisprong zeker in aantocht Dus ik zou zeggen: klus er op los hahaha... Ik heb zelf de Clear Blue ovulatietesten met smiley gebruikt, lekker duidelijk! Ze zijn wel vrij prijzig, maar je weet wel waar je aan toe bent Succes!