Kan ik de 1 na onderste als positief beschouwen? Streepje is smaller maar wel donkerder. Dank alvast voor jullie hulp!
Ze zijn niet allemaal positief! De een na onderste denk ik wel zou nog wel 2 dagen doortesten om te kijken of je streepje echt duidelijk afneemt nu. Veel plezier!
Thanks dames! Hebben er een gezellige avond van gemaakt gister en vanavond hoop ik nog een keertje. En dan kan het wachten weer beginnen
Hi dames, ik heb doorgetest (en geklust ) na de positieve ovu test, de testjes namen keurig af tot vandaag opeens weer een positieve test! Heel raar! Hoe zou dit kunnen komen? Heb overigens vandaag de hele dag lage rugpijn gehad, alsof ik ongesteld moet worden, erg irritant (maar daarvoor is het veel te vroeg) en ook weer veel slijm. Ei niet gesprongen vorige test? Of iets anders? Veel dank alvast!
Hoi bee, Ik had dit afgelopen ronde ook. Maar net niet positief!(voor mijn doen) Heel veel ovu pijn, wat ik altijd heb. Na een week of 2 sprong hij alsnog! Met goed resultaat want ik heb positief getest. Ik zou ziezo nog even door blijven testen. Doe je aan temperaturen?
Mogelijk was na je eerste lh piek de ei niet gesprongen. Test meet alleen de lh piek, niet de daadwerkelijke eisprong
Kan ik 2 maal een LH piek hebben waargenomen? | Sensitest Lees bovenstaande link maar eens goed door, je heb dus waarschijnlijk al bij de eerste keer je lh piek gevonden maar zoals daar staat kan hij een tweede keer vals positief geven
Heel interessant! Dank je voor de info! Misschien is dat het idd. Heb vandaag opnieuw een positieve ovulatietest.. Test en klus voor de zekerheid nog maar wel ff door
Gefeliciteerd!! Ik temperatuur niet, misschien komende maand maar wel eens proberen (als het niet raak is). Vandaag opnieuw positieve ovu test, dus ik klus en test nog ff vrolijk door. Dank voor je reactie!