hoi hoi, ik ben eens aan het rondneuzen op sensitest en er staan zoveel verschillende ovulatietesten op , welke zijn het beste en duidelijkste? dan weet ik welke ik kan bestellen. alvast bedankt
volgens mij zijn de meningen verdeeld wat de beste zijn. sensitest - de dipsticks - hebben mij altijd erg goed geholpen. nu heb ik die van zwanger en kids en die zijn erg wisselend bij mij. maar daar hoor ik hier weer veel enthousiaste reacties over! zwanger en kids zijn wel stuk goedkoper, al is sensitest al niet duur vind ik. succes!
Hier was ik ook al benieuwd naar... Ik heb nu de Z&K midstreams gebruikt maar ineens uit het niks van helemaal geen streepje, kreeg ik de volgende dag een knaller... Heb liever een oplopend streepje, kan ik dan beter een gevoelige pakken? Heeft er iemand ervaring met de ovulatietesten van goedkope-testers?
Ik heb niet super veel ervaring met testen. Maar ik vond zelf de sensitest prijs kwaliteit verhouding erg fijn! Net zelf voor eht eerst een paketje besteld van 24 testen en 3 zwangerschapstesten.