8dpo en 10dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Key, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Lieve dames,
    Ik wil graag even jullie mening.
    Op 8dpo heb ik getest met een z&k midstream, deze was negatief..
    Had toch wel aparte klachtjes en was nog erg vroeg dus ik heb gisteravond 10dpo een kv2v5 gedaan (ik weet het, stom want geen geconcentreerde urine) en deze bleef omowit.
    Ik heb sinds 4-5 dpo buikpijnsteekjes en vanaf 7-8 dpi lichte menstruatiekrampen (gistermiddag dacht ik wel even van het komt eraan maar gewoon witte afscheiding!). Ook doen mn borsten pijn aan de zijkanten en lijken ze voller (vooral de rechter!)
    Moet ik nu de hoop laten varen? Ik dacht dat als ie negatief zou zijn dat nog niks zou betekenen maar ik merk nu na een nachtje slapen dat t toch een behoorlijke domper is. Durf nu niet meer te testen uit angst dat ie met ochtendurine nog steeds negatief is!
    Wat denken jullie, is er nog hoop? Of wordt de kans nu groot dat ik gewoon niet zwanger ben?

2. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    8 dpo en 10 pdo is best wel vroeg hoor! Het kan nog alle kanten op, gewoon afwachten! Je bent wel erg ongeduldig geloof ik, en dit al in de eerste ronde :) als ik je een tip mag geven: test niet meer zo vroeg of er zullen nog teleurstellingen volgen! Ik hoop natuurlijk voor jou van niet, maar blijf realistisch! ;) veel succes!!

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Bij mij betekende dit altijd dat ik niet zwanger was.
    Maar dat is bij iedereen verschillend. Ik test heel vroeg positief, anderen veel later. Dus ja, nog even afwachten, ik zou over 2 dagen ofzo pas weer testen.

4. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ongeduldig is mijn tweede naam :p wordt nog eens extra versterkt omdat ik hier zo vaak positieve testjes zie op 10dpo, dat ik denk 'dat wil ik ook!' Maar je hebt gelijk ik moet gewoon afwachten..
    Ik wil ook niet meer testen nu tot zondag. Maar beter wacht ik gewoon tot dinsdag, 1 dag na NOD..

5. Icecreams

Icecreams Actief lid

21 okt 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik testte op mijn NOD nog negatief. Vier dagen na NOD testte ik weer, en toen was hij wel positief. Wacht gewoon nog even met testen en koop iets leuks van het geld dat je bespaart :).

6. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha :D, inderdaad, je ziet hier dikwijls mensen die wel héél vroeg positief testen.. kheb mij ook al dikwijls laten meeslepen door vroeg te testen hoor :) maar zie mijn onderschrift...
    Veel succes en ik duim voor je ;)

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Te vroeg getest, rustig wachten.

8. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Bedankt dames! Dit geeft me weer een beetje hoop..
    Maar dat wachten, moeilijk moeilijk...!

Deel Deze Pagina