Kan een test indrogen binnen 10 min?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pillow, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Dag dames,

Volgens mij is het deze maand een vruchtbare maand! Na mijn idee heb ik zoveel positieve testen voorbij zien komen! Echt super leuk!

Dit is voor mij weer de tijd van de maand om (te vroeg) te testen. Vandaag volgens p-tracker 9 dpo.
    Dit is ronde nr 8 en heb bijna in elke ronde streepjes geplast.

Nu dus weer.. Binnen 2 min een streep.. helemaal blij (en een tikkie hysterisch) naar mijn vriend gerend. Maar was vergeten dat hij kleuren blind is. Blijkbaar is het streepje te licht voor hem om te zien. Of ik begin echt door te draaien.

Hoe dan ook.... Zouden jullie mee willen kijken? Het is echt een test voor de beste tuurders. Is het mogelijk dat dit weer een indroger is? Foto is gemaakt na 10 min.

Bijgevoegde bestanden:

2. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik zie m wel ja, maar ik zou eerst eens even een paar dagen wachten met nog eens testen. Zo vroeg kan t nog alle kanten op. Maarrrr het streepje zie ik

3. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Met heel veel tuur werk zie ik wel iets.
    Spannend!

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik moet wel heel erg turen maar ik zie een streep :)

5. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Ik twijfel. Kan het niet zo goed zien op tel; lijkt grijs:( Is 2e streep in het echt rose?

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    ik zie wel iets, maar ziet er inderdaad niet roze uit... hopelijk snel een duidelijke streep!

7. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Jeeej! jullie zien hem ook! En de streep verscheen ook echt snel :D.
    Zou idd verstandig zijn om een paar dagen te wachten.. Alleen ben ik niet zo'n geduldige type.

Ik kan zelf niet goed zien of het streepje roze of grijs is. Het is donker en we hebben veel vals licht in huis.
    Vandaar ook een beetje de vraag of een indroog streep zo snel kan komen opzetten.

het blijft natuurlijk afwachten of dit uberhaupt iets betekend, zo wel, of het goed blijft gaan. Maar het is toch stiekem wel fijn dat je je test kan delen op een forum. Dat er meerdere in hetzelfde schuitje zitten en met je mee willen kijken of er idd een streepje staat. Dus bedankt voor het kijken :)

Ik hoop het zo! Morgen ga ik weer testen met ochtend urine..

8. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Ik zie m heel licht.

Nog weer getest vandaag pillow?

9. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ja.. ik heb er direct maar 2 gedaan.

Nu kwamen de streepjes pas na 11 min. Echt vreemd.
    Sta op het punt om er nog een paar te kopen en mijn vriend erop te laten plassen.

Ik ga even kijken of ik de streepjes op de foto kan krijgen. Dan zal ik de testen van vandaag ook even plaatsen

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik zie m ook

11. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Bovenste test is van gisteravond. Nu opgedroogd dus.
    De andere 2 van vanmorgen. Beide met zelfde urine. Ik weet niet of jullie de streepjes zo kunnen zien. Al staan ze er wel.

Foto is gemaakt tussen 12 en 15 min..

Bijgevoegde bestanden:

12. Humava

Humava Niet meer actief

Ik zie wel heel lichte streepjes. Spannend! Hopelijk worden ze over een paar dagen duidelijker!

13. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ik hoop het ook. Al kan ik nog steeds niet zien of ze heel licht grijs/paars/roze zijn. Vermoed haast dat dit weer indrogers zijn. Alleen kan ik me ook weer niet voorstellen dat het zo snel gaat?

Of dat de testen van kruidvat tegenwoordig sowiezo lichte strepen geven.. Zo irritant

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb zelfs testen die met doorlopen al indrogers geven. ik zou gewoon afwachten. hoop dat het echte mooie roze knallers worden!

15. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Dus toch he...bah..

Idd.. afwachten. Kan ook niet anders :)
    Hou jullie op de hoogte

16. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik hoop voor je dat ze positief worden maar ik had met de kruidvat testen ook altijd indroogstreepjes binnen 10 minuten. Als of de teststreep toch wat anders mee kleurt naar mijn idee. Maar ik hoop dat je over een paar dagen een knaller hebt

17. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    ik hoop het ook!

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik zie ze! op de eerste foto (gisteren) vond ik m er ook roze uit zien..

maar ff over indrogers.. een streepje kan geen indroger zijn bij het doorlopen want dan is ie nog niet droog! je ziet gewoon het teststreepje wat kam reageren op hcg.. logisch toch dat dat daar zit

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik heb zelf ook een aantal van dit soort testjes gehad en niet zwanger.

Ik vindt ze slecht geworden en ze lijken allemaal zo te zijn helaas...

20. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Dit was een testje van afgelopen mei op 10 dpo! 4 dgn later gewoon mijn ms.

Het is dat ik lekkende borsten krijgt als 1ste kwaaltje tijdens een zwangerschap (had ik ook last van die ronde) dat ik zeker weet dat streepje niet vals was maar dat de innesteling niet goed was gegaan! En een foutje kan jammer genoeg iedere maand gebeuren zonder je het in de gaten heb, mits je voor nod test natuurlijk:(.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,9 KB
      Weergaven:
      4

Deel Deze Pagina