Hulp nodig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door rbnlin, 21 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb een vraag.

Gisterenmorgen (donderdag) heb ik positief getest met de clearblue digitaal. Eergisteren (woensdag) hebben we geklust. Gisterenavond had ik vervelende krampen (eisprong?!).

Er toch vanuit gegaan dat gisterenmorgen mijn 1e positieve smiley was, vanmiddag weer getest (zat zeker 3 uur tussen mijn laatste wc bezoek). Test nu negatief :$.

Wat denken jullie, zou het "nut" hebben om vanavond nog te klussen of niet? En hebben we het op het juiste moment gedaan?

Dank jullie wel alvast voor jullie hulp.

Groetjes.

2. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ja hoor, het heeft zéker nog nut. Meer nog, nu is het de belangrijkste periode om te klussen. Je eisprong komt normaal 12u - 48u na je eerste positieve ovulatietest. Voor hetzelfde geld is je eisprong pas morgen (of overmorgen), dus zou ik zeker nog een dag of 2 à 3 doorgaan met klussen. Je weet nooit wanneer die springt na een positieve ovulatietest, elke persoon is anders. Veel plezier!:)

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Je ei springt ongeveer 12-36 uur na de positieve test.

Gister zat je dus sowieso goed met klussen en vandaag zou ik ook nog klussen, als je eitje nog niet is gesprongen heeft dat zeker nog nut.

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik ga er even vanuit dat je een ovulatietest bedoeld? Test je met ochtendurine? Dat wordt niet aangeraden.

Als je donderdagochtend een smiley had dan zou je eisprong in de 24 tot 48 uur daarna zijn. Er vanuitgaande dat de zaadjes een paar dagen overleven zou het klussen op woensdag voldoende zijn.

Voor de zekerheid zou ik vanavond nog een keer klussen, als jullie zin hebben. Baat het niet dan schaad het niet.

Het juiste moment is lastig te bepalen, ik gooi het er nog maar een keer in: Het is net als met een dobbelsteen zes gooien. Helaas niet altijd raak.

Jullie hebben in ieder geval je best gedaan deze ronde!

5. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Clearblue kan als enige volgens mij wel met ochtend urine, werkte bij mij erg goed.
    Omdat ik ook tempte kon ik zien wanneer mijn eisprong echt was geweest. Dat was meestal 1 of 2 dagen na de smiley. Je bent ook nog een dag vruchtbaar als je eisprong is geweest geloof ik dus ik zou zeker doorklussen! Gewoon om de dag is voldoende dacht ik.

6. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ik bedoel inderdaad een ovulatietest.

Ik denk dat ik gisterenavond mijn eisprong heb gehad.
    Steken in m'n onderbuik doortrekkend naar mijn lies. Nu niets meer. Ook geen positieve Ov.test dus heb waarschijnlijk mijn 1e smiley dag gemist.

Toch vanavond nog maar een keer klussen. Idd baat het niet....

Dank jullie wel.

Deel Deze Pagina