Positieve ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sammeke, 17 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammeke

Sammeke Actief lid

2 nov 2014
    216
    0
    0
    Hoi allemaal!

Deze maand besloten we om elke dag een ovulatietest te doen.
    Nu zit ik werkelijk op dag 14 en heb ik een knaller van een ovulatietest gehad deze morgen om 06u (net voor het werk). Gisteren was de test nog vaag en vandaag echt een knaller. M'n vriend en ik werken allebei shifts en moesten meteen gaan werken, geen tijd dus om nog vlug even te klussen. Nu ben ik aan het panikeren: we kunnen pas vanavond na 19u klussen wegens ons werk... Zal ik m'n eisprong missen???? Gisteren hebben we niet kunnen klussen. Ik deed net nog een testje, ongeveer 6uur na m'n eerst en het was nog een knaller maar al wat minder donkerder dan deze morgen... PANIEK!!

Bedankt voor de info alvast!!

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    je ei springt tussen de 24-48 na je LH piek, dus ietjes later kan ook nog ;)

3. Sammeke

Sammeke Actief lid

2 nov 2014
    216
    0
    0
    Later springen of later klussen? Of beide :p
    Sorry voor mn paniek en onzekerheid maar na maanden tevergeefs (geen enkele positieve ovulatietest) en negativiteit wil ik zeker deze unieke kans niet missen!!

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    later klussen is niet zo een probleem. gezien je na je positieve test 24-48 pas je eisprong hebt, en daarna leeft het eitje ook nog heel eventjes

5. Sammeke

Sammeke Actief lid

2 nov 2014
    216
    0
    0
    Bedankt! Ik hoop dat het deze maand ook eens voor ons positief mag zijn :)

Deel Deze Pagina