Hello dames, Ik heb 3 dagen voor NOD (NOD was 8 mei) een lichtd streep gehad bij action test, daarna deed ik een kv2v5 en die was ook licht positief. Op NOD deed ik de andere kv2v5 en die streep was nog steeds licht maar wel beter zichtbaar. Vandaag doe ik dus een kv + test en die is negatief . Weet iemand misschien raad? En ik probeer een foto te plaatsen met alcatel smartphone maar ik kan geen bestand kiezen
ik zou proberen met 1 test te blijven testen, en niet te veranderen deze fout heb ik ook gemaakt en dat brengt enorm veel stress met zich mee, mijn advies 1 test op dezelfde tijd doen elke 2 a 3 dagen dan moet hij zichtbaar gaan oplopen
Van boven naar beneden is de volgrde van 3dgn voor NOD action test 2dgn voor NOD kv2v5, op NOD kv2v5 en de kv test van vandaag
Ik zie helaas geen positieve test ertussen zitten. Ik zou het inderdaad ook bij 1 soort test houden. Zou kun je goed zien of de test mooi oploopt. Succes en hopelijk heb je snel een knaller!
Ik vind je foto vrij onduidelijk dus durf er niks van te zeggen. misschien eentje maken in natuurlijk licht?! En idd bij 1 soort test houden. Anders valt het niet echt te vergelijken.
Vind de foto ook niet echt duidelijk maar bij onderste dipstick ( dichtst bij die plus teken test) zie ik wel iets als ik goed kijk!
als ik eerlijk moet zijn... ik ben zelf ook overtijd en vndg met digitale clearblue getest maar niet zwanger... nu wat ik aan jouw testen zag... ik zie t alleen geen streepjes of plus.. Zolang geen bloed sporen is dan is t altijd de juiste teken voor jou hou de moed!
Ja dames ik doe me best omdie tweede ts plaatsen maar het wil niet.. terwijl die balkje geeft wel aandat ik dingen upload maar zodra ik terug wil gaan naar de andere venster geeft t aan dat het niet beschikbaar is.. ik blijf proberen!
Ja dat is namelijkcde NOD test de bovenste twee zijn echt tuurtestjes en best moeilijk om op foto te zien.. de plus test is sowieso negatief. Maar raar dat ik nu die andere foto wil plaatsen en browser geeft elke x aan dat de pagina nie beschikbaar is
Op de bovenste test zie ik iets maar de tweede niet. Het is wel redelijk wazig dus mss ligt het daaraan?
Gleentje, nee het klopt wel hoor dat je op de plus test niks ziet! De bovenste is dus op NOD gemaakt en de andere vandaag
Ik denk dat je het gewoon bij de kv2v5 moet houden, de plus testen staan niet goed bekent,ik zie op kv2v5 wel een licht streepje , zou morgen nog eens testen met kv2v5
Ja Rissie morgen gelijk ff nog halen! Ik stond vandaag nog te twijfelen in de winkel maar ik heb tog die plus test gehaald
Je twijfelt nog toch? Omdat je banner aangeeft dat je 4 weken en 3 dgen zwanger bent...? Ik snap het even niet..