Zou het goed zijn?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mava, May 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mava

Mava Actief lid

May 23, 2013
    114
    0
    16
    Heyhey

Na een maandje rust ivm. twee miskramen achter elkaar heb ik vanmorgen deze test gedaan!! Jippie
    Ik ben vandaag 1 dag over tijd (met een cyclus van 28).
    Lijkt me duidelijk maar...

Ik ben zo bang dat als deze zwangerschap wel door zet, dat het kindje niet gezond is :( heb ook het gevoel dat het nu allemaal wel goed komt en het kindje wel gezond is. Iig de twee gedachten wisselen me continu af. Ik had het al voordat ik wist zwanger te zijn.

Herkent iemand dit?
    Zijn er mensen die ook het idee hadden dat het niet goed was, en het uiteindelijk wel goed was?

Bij de vorige zwangerschappen wist ik elke keer dat het mis zou gaan, en dat ging het ook. Dat maakt deze gedachten zo eng.
    Dus wie oh wie kan me opvrolijken want het voelt oh zo dubbel, vind het zoo eng allemaal, en k kan natuurlijk alleen maar afwachten.
    Alvast bedankt! :)

2. Mava

Mava Actief lid

May 23, 2013
    114
    0
    16
    De foto ;)

Attached Files:

3. Zeehond

Zeehond Bekend lid

May 1, 2015
    532
    0
    0
    Kan je niet geruststellen wand heb het nooit meegemaakt
    En eigenlijk weer niemand hoe het ni zal lopen ? Probeer positief te blijven denken 😁
    In iedergeval van harte gefeliciteerd 😘😘

4. Myositris

Myositris Lid

Jan 31, 2015
    96
    0
    0
    Overijssel
    Ja ik herken dit wel. Dit is mijn derde zwangerschap ( reken mk even niet mee ) en bij de eerste 2 heb ik me nooit zorgen gemaakt en ik ben ook helemaal niet zo'n zorgelijk typje 😉 maar een week geleden nestelde zich opeens de gedachte in mijn hoofd dat het wel niet goed zou zijn ( hebben gekozen geen nekplooi oid te doen ) ik was vorige week ruim 13 wk zwanger dus en kon ook mijn baarmoeder nog niet voelen en zo ging ik me steeds meer zorgen maken tot ik de gedachte niet meer uit mijn hoofd kreeg dat het vast gestopt was met groeien... Heb begin deze week besloten deze gedachte serieus te nemen ( zeker om dat ik dit niet ken van mezelf ) en een echo laten maken. Niet bij de vk maar bij een bureau... Dacht mocht het nou wel goed zitten dan weet ik meteen het geslacht ;) het zag er trouwens goed uit een mooi beweeglijk kindje wat op schema lag voor 14 weken dus mijn gevoel heeft me toch echt voor de gek gehouden. Natuurlijk hebben we nog de 20 weken echo en is het er nog niet en kan ik ook niet in de toekomst kijken wat er gebeurd maar ik heb er wel weer een positief gevoel over.

Jij bent natuurlijk minder ver dus een tijdelijke geruststelling of bevestiging is nu nog niet mogelijk voor jou dat is jammer maar zeker na een miskraam is het best natuurlijk dat je je wat meer zorgen maakt maar gelukkig hoeft dat dus helemaal niet terecht te zijn.

5. Mhov

Mhov Bekend lid

Mar 1, 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Ik heb geen ervaring maar probeer te genieten en heb vertrouwen in je lichaam.

6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Gefeliciteerd! Ik kan je ook niet geruststellen, niemand niet denk ik. Is echt afwachten helaas :(

Vertrouw iig op je gevoel, als jij je nu anders voelt als bij de MK dan moet je daar ook op vertrouwen ;)

Succes met wachten!

7. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Gefeliciteerd!!

Ik herken wel wat je zegt.. Ik heb hiervoor ook 2 miskramen gehad (eigenlijk 3 maar die reken ik even niet mee. Alle 2 de keren had ik er direct al een Nasr gevoel bij en dat klopte ook.

Ik ben nu weer zwanger en vanaf het begin gelijk een goed gevoel. We hebben nu 2 goede echo's gehad en vanmiddag de 3e. Ondanks het goede gevoel, blijf ik wel dat onzekere houden van 'stel dat het hartje niet meer klopt'. Er is tot nu toe geen enkele aanleiding maar die angst na de miskramen blijft toch aanwezig.

8. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Gefeliciteerd meid snap je gevoel hoor vorig jaar 5 miskramen gehad achter elkaar.
    Nu wel goed gegaan vertrouw op je lichaam en probeer toch te genieten he

9. fairy80

fairy80 Lid

Apr 19, 2015
    18
    0
    1
    Ik ken je gevoel niet, maar iig gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het goed gaat, en idd, probeer je lichaam te vertrouwen, lastig maar positieve energie kan nooit kwaad :)

10. Mava

Mava Actief lid

May 23, 2013
    114
    0
    16
    Bedankt allemaal. Fijn dat een aantal het toch herkennen. Je gevoel kan je idd goed voor de gek houden, dus ik hoop dat het gevoel dat het goed zit de juiste is... Zal idd nog wel even duren voor er iets van geruststelling kan komen. Ik heb nog nooit een eerste echo gehaald, dus ik pin me maar nergens op vast...

11. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

Jan 25, 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Mijn voorgevoel was niet goed maar de echo wel :). Probeer te genieten, het gaat vaker goed dan fout. Probeer daaraan te denken. Heeft mij enorm geholpen! Gefeliciteerd!

12. Amber1994

Amber1994 Actief lid

Oct 1, 2014
    209
    0
    0
    Ik herken het zo.....Dit is mijn 4de zwangerschap, maar de eerste waarbij ik ook tot een echo ben gekomen met een kloppend hartje.
    Hou vertrouwen in je lichaam en dat je lichaam weet wanneer het goed zit. Geniet van je zwangerschap !

13. Mava

Mava Actief lid

May 23, 2013
    114
    0
    16
    Dit is ook mijn vierde zwangerschap. Jullie ervaringen geven me hoop! Bedankt!

14. Bodien

Bodien Fanatiek lid

Mar 15, 2013
    1,616
    169
    63
    Vaak zeggen ze dat bij een miskraam er al iets mis is met het vruchtje. Maar als het wel goed blijft gaan lijkt me de kans dan groter dat het wel goed zit.

Share This Page