Hallo dames, Vanochtend getest omdat ik inmiddels op dag 49 zit na het stoppen met de pil (en ik weet dat dit niet raar is en dat het ontpillen kan/zal zijn). Dus vanochtend een testje gedaan. Eerlijk gezegd na 5 minuten stond er geen tweede streepje, dus ben andere dingen gaan doen. Toen de stopwachting op 15 minuten stond kwam ik weer in de badkamer en toen stond er wel een heel licht roze streepje (geen pennenstreepje). Ik weet dus niet of dit streepje er ook al stond voor de 10 minuten. Ik heb wel al eerder getest, maar toen bleven de testen echt witter dan wit. Bij mijn vorige zwangerschap begon het ook met een licht streepje, maar die was er toen zeker binnen een 10 minuten. Graag jullie reacties op de foto's (ik hoop dat de kwaliteit van de foto's zodanig is dat jullie hetzelfde zien als mij).
Ik zie ook een streept De kv testen doen er soms iets langer over, ik zou inderdaad over 2 dagen nog eens testen en kijken of de streep donkerder is
Ik zie wel iets op de eerste foto maar de test is zo donker. Kan je een foto maken bij het raam (daglicht)?
Dames bedankt voor jullie reacties! Volgens mijn vriend is het niks, dus ik ben blij dat jullie wel zien wat ik zie. Ik ga maandag weer testen!
Ik zie zeker wat! Bij mijn dochter dacht ik binnen de 5 min ook niets te zien op de kv test. Ik ben toen naar rijles gegaan en toen ik na een uur terug kwam stond er ook zo'n streepje. Voorzichtig gefeliciteerd dus!
Ja mannen zijn te nuchter. "Veel te licht streepje, dat is niets." Wij denken juist: Owh een streepje, zou het?! Haha.. Ga morgen niet testen, maandag weer. Zo spannend! Was het maar maandag .