Snappen jullie hier iets van..?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Vivian22, Apr 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vivian22

Vivian22 Actief lid

Apr 7, 2012
    182
    128
    43
    #1 Vivian22, Apr 29, 2017
    Last edited: Apr 29, 2017
    Hoi allemaal,

Ik snap echt niets van m'n ovulatietesten.. Had eerst die van de action maar daar zag ik zoals je kunt zien op dag 11 een heel licht streepje en die ging weer weg. Daarna heel de tijd witte. Ik dacht, beter even andere pakken. Kruidvat.. Maar daar gaf ie gister dus een licht streepje en in de avond net niet zo donker als de controlestreep.
    Vandaag (de onderste 2) maar even een kv en action tegelijk gedaan en de ene is dus wit en de andere een lichter streepje als gister....

Welke is nu te vertrouwen?? En wat denken jullie?
    Alvast bedankt want snap er niets meer van

2. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

Nov 29, 2014
    1,365
    571
    113
    De een is gevoeliger dan de ander. Ik heb bijvoorbeeld dat die van de kruitvat bij mij niet knalt en ik dus gevoelige dipsticks gebruik. In principe zijn ze beide betrouwbaar alleen zal de ene meer gaan knallen bij een piek dan de ander. Zou even uitvogelen welke test het beste bij jou werkt.

3. Vivian22

Vivian22 Actief lid

Apr 7, 2012
    182
    128
    43
  4. BZD

BZD Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    1,059
    166
    63
    Female
    Paraveterinair
    Vind je de 3e van onder niet positief? Zou het kunnen wat timing betreft? Bij ons vorige zwangerschapswens werd mijn z&k ovu test niet eens zo donker als de controlestreep en was t gelukt. De afgelopen maand was ie knalpaars. Ligt denk ik ook aan wanneer je test en hoeveel je drinkt.

Share This Page