Ik zie een streep maar vind hem erg vlekkerig. En is dit toevallig een test van de Jumbo, Leidapharm ofzo? Want die staan ontzettend bekend/berucht om valse strepen. Ik zag in je andere topic dat je een Mirena hebt. Ik zou een andere test doen. Deze bij voorkeur: http://www.predictor.nl/nl/onze-producten/zwangerschap/early-test Heel gevoelig en heel betrouwbaar. Als dit een terecht positieve test is dan slaat de predictor zeker goed positief uit.
Dit is inderdaad een Jumbo test, iets anders hadden ze helaas niet. Ik race na werktijd gelijk langs de drogist
Niks aan toe te voegen. Gezien deze testuitslag verwacht ik dat een andere test negatief zal zij en je (gelukkig?) niet zwanger bent.
De Mirena kan zorgen voor zwangerschapsklachten, ook al heb je de spiraal al lang. Je test is negatief, een vlekstreep op een onbetrouwbare test. Koop een Kruidvat 2 voor 5 euro. Of een CB Digitaal met wekenindicator. Ook gevoelig en direct duidelijkheid in tekst.
Even een andere doen. Dat deze testen überhaupt nog niet uit de handel genomen zijn is mij een raadsel. Onwijs onbetrouwbaar helaas.