Start piek

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by louan, Oct 17, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. louan

louan Niet meer actief

Hallo dames,

Op dag 4 van mijn cyclus kreeg ik een knal posi ovu test van Kruidvat een paar dagen achter elkaar. Vond het al vreemd maar zou kunnen aangezien mijn vorige cyclus maar 16 dagen was.

Gelukkig ben ik na reacties hier op forum verder gaan testen met Action testen. Dus ik test inmiddels al vanaf dag 4o_O. Ik dacht gaat echt niks gebeuren maaaarrr volgens mij heb ik vandaag een posi ovu:D.

Gisteravond dag 18 en vanochtend met 2de plasje test van dag 19.

Ik neem aan dat die vandaag start van mijn piek is???

2. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

Jul 17, 2017
    1,908
    1,757
    113
    Female
    Die rechter is positief hoor :thumup:

Vraagje, hoe was je menstruatie bij de cyclus van 16 dagen? En je had op dag 4 al een positieve ovu test? Heb je daar een foto van?

3. louan

louan Niet meer actief

@Rosje83 De eerste was zelfs van dag 3 lees ik terug.

Was gewoon een flinke ongesteldheid met alles erop en eraan.

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

De kruidvattesten zijn allemaal negatief (staan er om bekend heel snel onterecht donker te worden) maar je rechter action test is positief dus je hebt je piek gevonden hoor :)

5. louan

louan Niet meer actief

Vind je ze op de foto negatief??? Ze zijn wel onterecht donker ja haha. Ik werd wat angstig want dacht weer een super korte cyclus te krijgen. Gelukkig was het denk ik gewoon een gekke cylcus tussendoor.

Ben blij met de test van vandaag:D

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ja echt haha. Bovenste streepjes zijn de controlestreepjes toch? Écht positieve ovulatietesten van de KV zien er heel anders uit. Ondingen zijn het :p maar daar was jij inmiddels ook al achter ;). Fijn dat je nu je piek hebt gevonden en hopelijk een positieve zwangerschapstest over n week of 2!

7. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

Jul 17, 2017
    1,908
    1,757
    113
    Female
    Helemaal eens met @manaolana. Dat die dingen nog verkocht worden vind ik echt een raadsel :confused:

8. louan

louan Niet meer actief

Ohw echt kan het nog donkerder! Sjeetje...

Ben in ieder geval blij dat ik doorgetest heb met een ander merk. Ze waren vandaag op en zat te twijfelen om vandaag nieuwe te halen. Ik dacht bij mezelf ben nu toch al bezig:pik ga gewoon door en heb dan nu toch een positieve test yeah!!

Thnx dames! @Rosje83 @manaolana

Rosje83 likes this.
  9. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Rechts op de action is idd je piek.
    Dus hop klussen maar :)