Positieve ovulatietest gehad op 30 oktober en vandaag ongesteld geworden. Het lijkt erop dat mijn cyclus weer vanzelf is opgestart na het stoppen met de pil 2 maanden terug. Mooie LF van 15 dagen. Nu hopen dat het snel raak is
Je ei springt ong 24-48u na je positieve test. Vandaag is je menstruatie begonnen en dus cyclusdag 1. Je LF was dus geen 15 dagen maar 13-14 dagen, maar ook hartstikke prima Hopelijk gauw raak!
Hoi ja klopt. 30 oktober positieve test dus ben uitgegaan van 1 november mijn eisprong omdat ik 31 oktober ovulatiepijn had en mijn temp van gemiddeld 36.4 naar 37.0 schoot op 1 november. Dus zal het inderdaad 14 dagen zijn, ben er toch wel blij mee hihi. Was zo zenuwachtig of mijn lichaam zijn werk nog wel goed zou doen. Ben toch al weer 30 dus dan maak je je al sneller zorgen of alles nog wel goed werkt.
Als jij op 1 november een eistijging had was je ei op 31 oktober. En 1 november was 1 dpo. Vandaag dus 15 dpo en een lf van 14 dagen (vandaag is dag 1 van je nieuwe cyclus dus hoort dan niet meer in je lf )