Ovulatie goed gezellig gemaakt?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mxm, Feb 25, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mxm

mxm Niet meer actief

Mijn cyclus zit op 32 dagen. Ik werd op 10 Februari ongesteld.
    Ik zag op internet dat mijn vruchtbare dagen tussen 24 en 28 Februari moet zijn. Mijn ovulatietest is ook bijna positief (afgelopen maanden getest en ze lopen bij mij op de een of andere manier op) vanavond hebben we het gezellig gemaakt, we willen het morgen eigenlijk ook nog gezellig maken, maar lazen dat je er beter 2 dagen tussen kunt doen, dus dinsdag. Maar is dit misschien niet te laat als ik morgen mijn smiley krijg op mijn cb ovulatietest? Ik ben bang dat dinsdag avond te laat zal zijn..

2. mxm

mxm Niet meer actief

Ik zeg niet dat ik morgen een smiley krijg hoor, maar mocht dit zo zijn.

3. PBV

PBV Fanatiek lid

Feb 6, 2018
    1,765
    1,321
    113
    Female
    In het westen
    #3 PBV, Feb 25, 2018
    Last edited: Feb 25, 2018
    Gewoon blijven gezellig doen de komende dagen. Kan echt geen kwaad hoor ;) Anders ben je idd te laat.

Je kunt beter twee dagen voor je eisprong , tijdens de eisprong en twee dagen na je eisprong het gezellig maken. Om de dag is ook goed.

4. mxm

mxm Niet meer actief

Woehoe

Attached Files:

5. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

Apr 23, 2015
    2,746
    1,716
    113
    Female
    Wij maakte het gewoon elke dag gezellig rond de eisprong dat werkte het beste hier! Veel plezier.

mxm likes this.
  6. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Als ik een smiley heb vrijen we die dag en de dag erna in ieder geval. Volgens cb zijn dat ook de vruchtbaarste dagen zegmaar. Ik zou dus zeggen; vandaag en morgen misschien nog een keertje als jullie zin hebben!

mxm likes this.
  7. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Elke dag kan, Ik zweer normaal bij om de dag (zo ben ik ook 7 keer zwanger geraakt). Alleen dit keer had ik een laat ei (dag 24/25 pas), en hebben we elke dag gedaan. Alleen de twee dagen ervoor met glijmiddel:roflmao::| hadden t ei namelijk niet verwacht haha.

8. mxm

mxm Niet meer actief

Dus jij had ook gewoon iedere dag ipv om de dag? :)

9. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Deze maand wel ;)

10. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

Jul 17, 2017
    1,908
    1,757
    113
    Female
    Wij hebben gewoon iedere dag gedaan hoor en dat is ook geen probleem als de zaadkwaliteit niet verminderd is. :)

mxm likes this.
  11. mxm

mxm Niet meer actief

Ja precies! Wij gaan er vanavond ook weer voor!

12. mxm

mxm Niet meer actief

Ik wou eigenlijk gister al beginnen met de cb ovulatietest, maar ik denk om deze te sparen (aangezien ze behoorlijk aan de prijs zijn) heb ik dat niet gedaan. Mijn “normale” ovulatietest was positief gister. Nou heb ik dus vannochtend een cb ovutest gedaan en die gaf een smiley, maar nu heb ik pauze en ben ik even naar huis gegaan, en nu geeft hij al een rondje ipv een smiley die ik nu nog wel verwachtte. Zal het kunnen dat als ik gister de cb deed, dat hij dan al een smiley gaf? Dan zouden we dus gister al de smiley gehad hebben, en hebben het gister gezellig gehad, en dan vanavond weer, en evt morgen nog. Had ik die cb gister maar gedaan..... haha:roflmao:

13. mxm

mxm Niet meer actief

De bovenste test is van gister avond, waarbij we geen cb ovulatietest gebruikt hadden, en de onderste van vannochtend waarbij er een smiley kwam. Nauwelijls verschil in de testen. Ik zou denken dat hij dan gister avond ook al wel een smiley aan zou hebben gegeven.... wat denken jullie? Bedankt trouwens dat ik hier al m’n vragen kan stellen!:thumup:

Attached Files:

14. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Zou best kunnen dat ie gisteren ook al een smiley zou hebben gegeven. Maar eigenlijk maakt dat niks uit, want je hebt seks gehad. Die smiley laat de eicel niet springen he :) Ik zou vandaag ook nog een keer seks hebben en dan heb je het wel gedekt (mooie woordspeling he :roflmao:)

mxm likes this.
  15. mxm

mxm Niet meer actief

Whaha... mooie woordspeling inderdaad! Maar inderdaad dan hebben we het goed gedaan al gister en vanavond.. ben benieuwd over 2 weken

16. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Als je man geen bekende problemen heeft met zijn zaadjes kan iedere dag prima hoor!

mxm likes this.
  17. mxm

mxm Niet meer actief

Net heel gezellig gehad.. man heeft mij erna ook nog geholpen tot een hoogtepunt :rolleyes: nu 2 weekjes wachten.....

Share This Page