Ovulatietest toch ineens bijna positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zonnetje91, 18 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Na meer dan een week testen, dacht ik dat ik geen eisprong meer zou krijgen deze maand. Aangezien dit me eerste maand is na het stoppen met de pil. Maar sinds vandaag CD 19 is de controlestreep ineens een stuk donkerder dan de andere dagen. Ik test iedere dag om 17.00 uur als ik vanuit me werk kom.
    Nu hebben we gisteravond geklust, is het dan het beste als we het morgenavond weer gezellig maken of vanavond? Hij is nog niet helemaal positief, maar zit er wel tegenaan denk ik:) ik kan smorgens nooit testen als ik op me werk ben.. als de streep morgenmiddag weer minder is , heeft het morgenavond nog wel nut of? Want morgen kan ik ook niet testen met deze, aangezien ik pas laat thuis ben morgenavond. Kan eventueel wel de clear blue meenemen, Alvast bedankt!

Bijgevoegde bestanden:

2. momim

momim Niet meer actief

Na je LH piek duurt het nog 24-48 uur voor je ei springt, dus het heeft zeker zin om het morgen nog gezellig te maken

3. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Oke gelukkig maar:) hebben het gisteren ook gezellig gemaakt, vanavond is niet persee nodig of beter van wel ? Morgen gaan we op visite, dus als we thuis komen maken we het nog gezellig :D

4. momim

momim Niet meer actief

Zaadkwaliteit is vaak het best als je om de dag vrijt, dus wat dat betreft is morgen het best

5. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Oke dan gaan we het morgenavond weer gezellig maken:)ik wil vanavond nog een test doen, aangezien het morgen lastiger wordt om te testen smiddags. Als hij vanavond positief zou zijn is het morgenavond dan nog wel op tijd?

6. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Net me eerste positieve ovulatietest:) vanavond nog gezellig maken of morgenavond? Gister voor het laatst gezellig gehad... tips zijn welkom

Bijgevoegde bestanden:

7. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Als er niks mis is met het zaad mag je prima elke dag

Zonnetje91 vindt dit leuk.
  8. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Mijn ervaring is nu bij 2x stoppen met de pil dag 18 en dag 20 pas LH oiek dus zo gek is CD 19 niet dacht ik! Fijn dat je je piek hebt gevonden. Ik zou zelf dat voor vanavond gaan! Of beide ;)

9. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Hebben het zojuist nog gezellig gemaakt:)

K00 en MarjoP vinden dit leuk.
  10. K00

K00 Niet meer actief

Wij deden het ook 3/4 dagen achter elkaar rond ei.. veel te bang om m te missen!

Deel Deze Pagina