Gister heb ik waarschijnlijk een positieve ovulatie test gehad. Denk ik. Iedergecal de streepjes worden nu weer iets lichter. Heb gister alleem om.11:00 getest en daarna kon het niet meer. Dus zou ik de echte knaller gemist hebben? Gister middag had ik wel rekbaar slijm en gister avond laat had ik eens een grote klodder doorzichtig slijm, nu is het niet meer rekbaar. Wat denken jullie? Mocht mijn ei gesprongen zijn, heb woensdag avond voor het laatst seks gehad.. wanneer springt de ei naar zn stijging? Zijn we nog op tijd geweest?
Ik zou nog even doortesten, denk dat hij nog niet positief is geweest. Ik heb gedurende mijn cyclus altijd om de dag seks, zit je sowieso goed mocht je m wel gemist hebben met testen.
Als je piek gisteren was, dan is je eisprong vandaag of morgen. Woensdag voor het laatst sex, dat is 3-4 dagen voor de eisprong sex. Tis niet ideaal, maar je kansen zijn daarmee nog niet verkeken hoor
Zou het zeker nog wel gezellig maken, maar ik twijfel of je je piek hebt ofniet.... Maar Just in case sleept die man mee naar de slaapkamer Haha
Ik test om 12 en 19uur en als ik gisteren die van 19u niet had kunnen doen had ik ook de knaltest gemist. Om 12uur was de test nog erg licht, verre van positief en om 19uur positief, toen om 23uur toch nog 1 gedaan en was echt mijn knaller. Nu net weer 1 gedaan en is nog wel heel donker maar net geen positief meer. Dus kan heel goed zijn dat je m 'gemist' hebt.
Jaa ik wilde het eigenlijk ook savonds doen.. maar ik was niet thuis heel.die dag en geen extra ovulatie test bij dacht cd 12.. zou wel vroeg zijn. Vandaag was hij echt heel stuk lichter. Die laatste is van vandaag
V Naar mijn idee is cd 12 s savonds je piek geweest, weet niet hoe t andere maanden bij jou is maar bij mij worden ze nooit zo donker als het niet (bijna) piek is.
Ik twijfel.. ik heb tijdens mijn menstruatie ook best een donker streepje gehad die ik. Was cd 2. En rest van mijn cyclus hele lichte streepjes gehad en op 12 weer donker. Dus vind beetje vreemd hahah! Zal foto's is laten zien van die van dag 2 en dag 12.
Hmm..dat is vreemd. Ik test nooit zo vroeg dus wie weet heb ik dat ook maar ik zou toch nog maar even doortesten dan. Ik weet het a.h.v. Mijn temp dat ik eisprong had dat is dan wel fijn.
Edit: ik zie nu trouwens dat ik nog steeds een knaller heb, die van 11u had ik teveel thee op. Dus hij duurt toch wel langer dan 12uur al.
Hahahaha we hebben het gezellig gemaakt! Steken en krampen zijn weg dus ei sprong is denk ik geweest!
Dankjewel! Wij ook haha! Bij de eerste zwangerschap was het in ronde 1 raak. Dat wil nu natuurlijk niets zeggen, maar je weet maar nooit!