Helpppppp! Slechte echo positieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Esmee1993, 12 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee1993

Esmee1993 Actief lid

14 aug 2018
    136
    111
    43
    Vrouw
    dag dames,

Daar ben ik weer!! Even mijn verhaal in t kort, 2aug gecuretteerd. 17-8 positieve ovulatietest. Op de een of andere reden 23 tm 28-8 al positieve zwangerschapstesten. Afgelopen vrijdag ben ik bij de gyn. Geweest ivm vermoedelijke bbz. Dit was gelukkig niet het geval, maar ook niets te zien op de echo in me baarmoeder en het HCG was maar 9... dus miskraam of restje curettage. Restje curettage kon ik me niet voorstellen omdat ik na me curettage negatief had getest en deze testen duidelijk opliepen. Helaas zaterdag een negatieve test/heeeeeeeel licht. Dus toch voorbereiden op een miskraam wederom. Maandag mag ik weer bloedprikken. Nu een test gedaan omdat de verloskundige had gezegd doe maandag een test en als deze negatief is dan hoef je geen bloed meer te prikken.
    Nu lijkt t bijna alsof deze tes donkerder is.. word ik nou gek of zien jullie dit ook?

Bijgevoegde bestanden:

2. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Ik vind de onderste duidelijker dan de bovenste, welke heb je wanneer gemaakt?
    Wat een spanning en onzekerheid zeg!

3. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Ik had vorige maand precies hetzelfde na mijn curretage in juli. Ik ben ook bij de gyn geweest, maar er was niks te zien en HCG was ook te laag. Ze had er geen verklaring voor en ik moest uitgaan van een biochemische zwangerschap. De testen liepen wel weer binnen een week af.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meis. Kan je ze morgen niet gewoon gaan stalken? Dit is niks!

4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Met welk merk ovu test heb je getest? Mss dat je ei wat later is gesprongen en je zw testen daar op gereageerd hebben?

Je zit nu mss 14 dgn na je eisprong? Of gaat mijn theorie helemaal nergens over?

Ik zou iig nog doortesten en kijken of ze oplopen.

Sterkte

5. Esmee1993

Esmee1993 Actief lid

14 aug 2018
    136
    111
    43
    Vrouw
    De bovenste test is van zaterdag en de onderste van vandaag

Ik ga morgen wederom bellen.. heb al een aantal keer gebeld maar ze willen het bloed prikken afwachten.. zo vervelend.. je weet totaal niet waar je aan toe bent. Ik vroeg inderdaad ook waarom mijn testen konden oplopen als dit het geval was, het antwoord van de gynaecoloog was: ‘dat bewijst maar weer dat je geen geld moet uitgeven aan die zw testen’. Erg duidelijk dus allemaal.. op advies van mijn verloskundige ga ik weer bloed prikken, van de gyn. Hoefde ik niet terug te komen. Vond t ook een aparte gyn want de avond ervoor had k rechts in mn buik last waarvoor de verloskundige langskwam. Zij was bang voor een bbz. Gebeld met de gyn en ik moest eerst urine en blindedarmonsteking uit laten sluiten bij de hap. Deze waren daarna uigesloten, huisarts contact gehad met de gyn, ook met verdenking bbz, en de gyn antwoordde dat ze toch niks kon zien dus dat ik maar naar huis moest en de volgende dag moest terugkomen. Ik werd dus s avonds naar huis gestuurd met een verdenking bbz zonder echo.. ook erg frustrerend. Heb het dus niet zo op deze gynaecoloog.. helaas

6. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113

Exact dit dacht ik ook! Als je 17 aug een positieve ovulatietest had is 23 aug een positieve zwangerschapstest wel heel vroeg uitgaande van dat je ei dan tussen 18 en 20 aug gesprongen is. Misschien hebben je zwangerschapstesten op je ei gereageerd en was je ei toch later dan je dacht en heb je nu een prille zwangerschap. Ik zou even doortesten. Om te kijken welke kant je testen op gaan: donkerder worden of lichter.

7. Esmee1993

Esmee1993 Actief lid

14 aug 2018
    136
    111
    43
    Vrouw
    Ik heb met de testen van de action getest, deze lieten duidelijk op en afloop zien, maar durf het niet vol zekerheid te zeggen inderdaad!

Bijgevoegde bestanden:

8. Esmee1993

Esmee1993 Actief lid

14 aug 2018
    136
    111
    43
    Vrouw
    Ga ik toch nog even doortesten en duimen! Dankjewel !! En ik hoop maar dat mijn verloskundige gelijk heeft dan
    Dit is ronde 1 na mijn MA en de eerste keer ovu testen, dus ben ook niet heel handig hierin als ik eerlijk ben

Dit waren mijn testen. Ik vond het ook bizar vroeg om positief te testen en wilde eigenlijk uitsluiten dat deze negatief waren en dan eind van de maand met deze testen. Omdat de 23ste nog een heel licht streepje was wilde ik door testen tot negatief, alleen liep deze merkwaardig genoeg ineens op..

Bijgevoegde bestanden:

Cindy1977 vindt dit leuk.
  9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Als jij 17-8 een positieve test had en uitgaande van je eisprong op 19-8 dan was je afgelopen zaterdag bijna 5 weken dan zou je op zijn minst een hoger hcg verachten. Kan ook zijn dat bij de testen van 17 aug je ei niet is gesprongen. Dat je rond 23 tm 28 aug weer en lh piek hebt gehad. ( sommige zwangerschapstesten reageren op lh) stel dat je ei gesprongen is op ca 27/28 aug dan zou je afgelopen zaterdag ca 10dpo zitten daar past een lichte zwangerschapstest wel bij. Nu ca 14 dpo dan heb je een mooie test maar wie weet kraam ik wel onzin uit en maak ik je blij met een dooie mus

10. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik zou het je meer dan gunnen, Met je curretage en al.. maar ook al zie ik dat je test op loopt... de eersts is van zaterdag. De tweede van woensdag. Daar zitten dus 4 dagen tussen. Ik vind de oploop dan wel erg weinig...

11. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Wanneer was je miskraam en met hoeveel weken?
    Ik heb nog enorm lang vage testen gehad die op en af liepen. En ovu testen kunnen daar ook op reageren

12. Esmee1993

Esmee1993 Actief lid

14 aug 2018
    136
    111
    43
    Vrouw
    MA bij 6 weken, was al ruim 2 weken gestopt met groeien. 2 weken na de slechte echo is her weggehaald dmv curettage. Heb 1,5 week na mijn curettage ook negatief getest. Hoelang hielden die rare testen bij jou aan?

13. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik had vruchtje van 6,5 week toen en week erna pas curretage gehad.
    Ik had rare testen tot 8 weken na de curretage. Was geen pijl op te trekken. En erna zijn ze van de ma geen positieve testen meer geweest.
    Dus t kan zomaar nog daarvan zijn

14. Esmee1993

Esmee1993 Actief lid

14 aug 2018
    136
    111
    43
    Vrouw
    Heel frustrerend dit.. ik zou gewoon graag duidelijkheid willen hebben. Ik heb de test van zaterdag terug gevonden.

Boven zaterdag
    Middel gister
    Onder vandaag (17.00)

Ik denk echt dat ik maandag moet bloedprikken en t moet afwachten.. hoop snel wat te horen

Bijgevoegde bestanden:

15. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ja hij lijkt toch wel op te lopen hoor... ik vind die van vandaag wel ietsjes duidelijker ook weer dan gister. Ik blijf hopen! Dit moet echt enorm zenuwslopend zijn.

16. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Er is wel oploop, maar vind t eigenlijk te weinig voor een zwangerschap :(

17. Esmee1993

Esmee1993 Actief lid

14 aug 2018
    136
    111
    43
    Vrouw
    Snap helaas wat je bedoeld, vervelend dat er dan een streepje blijft staan, aangezien bij mij een streepje gerelateerd is aan hoop..

18. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Ja ik snap je hoop wel. Een streepje geeft altijd hoop. Maar om heel eerlijk te zijn had ik wel wat meer oploop gehoopt. Maar zolang er geen ongesteldheid is...

19. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ja ik had je ook liever anders verteld, maar ik kan er compleet naast zitten he. Tis mijn ervaring en wat ik ook wel om me heen hoorde van andere.
    Je kan nu beter uitgaan van dat er niks is dan straks een enorme klap krijgen. Sorry

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Bij wie eerste foto met de testjezelf.nu testen vind ik er een mooie oploop inzitten. Bij je laatste foto niet

Deel Deze Pagina