wanneer testen? Wel of niet!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Stefanijo, Oct 30, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stefanijo

Stefanijo Lid

Nov 3, 2013
    20
    1
    3
    Alseerst misschien ingewikkeld maar probeer het zoveel mogelijk uit te leggen want ben benieuwd of er dames zijn die ervaring hebben.
    Ik ZAT aan de pil, vergat die 2 dagen achter elkaar en pas de 3de dag 1 ingenomen, ik was een weekendje weg, veel onbeschermde seks gehad met mijn vriend.. pil dus sowieso veelste laat ingenomen. Paar uurtjes na dus dag 3 dat ik die ingehaalde pil ik nam werd ik “ongesteld” niet veel.. niet zoals normaal maar wel een aantal dagen.
    De dokter gebeld en die zei dat ik het moest aankijken omdat het niet als echt menstruatie telt, maar klopt dit? Nu is het pil vergeten inmiddels bijna 2 weken geleden. Ik heb sinds gister enorm last van zeurend gevoel in me buik en herken dit van me eerste zwangerschap, een kindje is welkom, en ik ben voor nu ook helemaal gestopt met de pil. Maar ik ben nieuwsgierig hoe groot de kans is dat ik werkelijk zwanger kan zijn, en wanneer ik dan zou kunnen testen ? Alvast bedankt voor jullie antwoorden

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Als je verwacht dat gisteren de innesteling was, dan zou je overmorgen kunnen testen. Maar ik verwacht heel eerlijk dat t niks is. Gebeurt namelijk niet vaak dat je zo snel na t vergeten vd pil een eisprong hebt. Dat wil niet zeggen dat t onmogelijk is. Hoe dan ook, over een paar dagen kun je testen.

3. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

Oct 13, 2017
    1,229
    1,190
    113
    Female
    Twee weken na een vergeten pil kan je testen, maar het wordt pas echt gevaarlijk als je 3 pillen na elkaar vergeet dus het kan wel maar is vrij onwaarschijnlijk hoor, zl is ook resultaat van een weekendje weg zonder pilstrip dus zeg nooit nooit haha

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    In welke week ben je de pil vergeten?

5. Stefanijo

Stefanijo Lid

Nov 3, 2013
    20
    1
    3
    In week 2, besefte me ook dat ik de eerste pil van dat weekend ook niet kan meerekenen. Aangezien ik heb overgegeven daarna (oeps)

6. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

Oct 13, 2017
    1,229
    1,190
    113
    Female
    Gewoon testen :)

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,278
    6,191
    113
    Mwoah, ik denk dat de kans minimaal is, maar het kan.
    Je kan nu (14 dagen na onbeschermde seks) een testje doen.
    Laat je even weten wat het resultaat is? :)

Share This Page