Wat denken jullie dames, zo bang weer voor een vroeg miskraam. De testen van gisteren waren met hetzelfde potje ochtendurine, en de testen vandaag ook. Is dit een normale oploop? De sensitest is donkerder maar de express hetzelfde geloof ik he?
Ja ziet er goed uit! 29e moet je er eigenlijk tussenuit halen om te vergelijken zoals bij de early. Ziet er goed uit
Ik zie ook een duidelijke oploop! Begrijp je angst. Ik had in november een week lang testen die maar niet op wilde lopen, uiteindelijk werd ik met 5 weken ongesteld en ik denk dat ik nu ook heel onzeker zal zijn als ik weer een positieve test in mijn handen mag hebben.
Ik voel me dus helemaal niet zwanger , alleen moe de laatste avonden en snachts klaarwakker halverwege de nacht. Ik denk dat ik 12 of 13 dpo ben, ik weet het eigenlijk niet precies omdat ik niet heb opgeschreven wanneer mn ovulatietest 2 even dikke streepjes gaf, ik zat te wachten op zon knal ovu test en die kwam niet, maar op dag 12 ofzo of dag 13 2 even dikke streepjes op de ovulatietest...
De maand ervoor met de ovulatietest had ik echt dat de teststreep dikker was dan controlestreep. Maar ik ovuleer vrij regelmatig , altijd positieve testen tussen dag 12 en max dag 15
Ja stomme is, met mn gezond verstand, als ik naar de testen v vorige maand kijk is het niét te vergelijken, ze zijn nu al dikker dan ik toen bij paar dagen overtijd had
Ziet er zeker goed uit. Zou proberen niet meer elke dag te testen want dat kan zoveel onzekerheid geven.
Is de oploop nog steeds goed dames? Ik had een knaller verwacht maar ik ben nog nooit zo vroeg voor nod begonnen met testen.. Clearblue zegt zwanger 2-3