Zwangerschapstest negatief, wel innestelingsbloeding?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Anoniemclomidclub, Aug 28, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoniemclomidclub

Aug 12, 2020
    69
    24
    8
    Female
    Ik ben benieuwd of er nog een kans is dat ik zwanger ben of niet; ik lees namelijk op internet meer mensen die voor de NOD een zwangerschapstest doen, en ze hebben het vaak, denk ik, over een gewone test. Ik heb medicatie gekregen om een eisprong op te wekken, dit is volgens mij vorige week dinsdag gebeurt (voelde ik). Afgelopen dinsdag heb ik een lichte bloeding gehad, helderrood voor een paar uur maximaal. Nu heb ik vandaag een early-test gedaan en die was negatief. Kun je dan te vroeg hebben getest? Op de verpakking stond 6 dagen voor NOD te gebruiken. Of zijn die testen zo gevoelig dat het dan ook geen zwangerschap zal zijn? Iemand een idee?

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,654
    27,304
    113
    Female
    Gemiddeld is de innesteling 9dpo dus als je op 8 dpo al test, is de kans op negatief groter dan op positief.

3. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

Nov 28, 2017
    1,863
    2,324
    113
    Female
    Ligt eraan wanneer de eisprong is geweest en wanneer het (eventueel) is ingenesteld. Test over twee dagen nog eens.

Rond 12 dpo testen de meeste vrouwen wel positief, mocht er sprake zijn van een zwangerschap.

Anoniemclomidclub likes this.
  4. Anoniemclomidclub

Aug 12, 2020
    69
    24
    8
    Female
    Als de innesteling op dag 9 zou zijn, zou het dan geen innestellingbloed zijn geweest? Spontane andere kleine bloeding?

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,654
    27,304
    113
    Female
    Ja dat kan idd :)

Anoniemclomidclub likes this.
  6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Als het afgelopen dinsdag een innestelbloeding was had je met een vroege test nu al wel wat kunnen zien idd.

Hoe heb je je eisprong ontdekt? Ovutesten, echo opvolging?

7. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Als je proverá hebt gekregen (om ongesteldheid op te wekken)
    Dan hoef je denk ik ook niet te testen. Je slikt het en na het stoppen wordt je binnen 10 dagen ongesteld.

Verder is een innesteling vaak tussen dag 5 en 9 en innesteling bloeding rond de periode dat je ongesteld wordt.
    Je kan wel krampen krijgen van de innesteling. (Heb ik bij alle zwangerschappen gehad even een half uurtje een ongemakkelijk gevoel).

Share This Page