Hallo dames . Paar maanden geleden was het misgegaan en toen heb ik het los gelaten . Maar nu omdat ik al paar dagen last van misselijkheid heb dacht ik laat me maar een test doen .niet me eerste ochtenden urine maar 2de urine . En ja weer positief alleen durf niet heel blij te zijn. Maar vroeg me af is dit een mooi streepje voor 3 a 2 dagen voor nod ?
Dit is mijne van 2e urine vanmorgen, ook 2 dagen voor NOD.. Beetje vergelijkbaar. Ik ben ook heel onzeker erover, ik ga morgenvroeg met ochtendurine testen. Heb enorm lage rugpijn en menstruatiebuikpijn, zo spannend! Hopelijk lopen ze bij jou ook mooi op!
Inderdaad, positief! Ik heb mijne net ook gedaan, ook bijna geen verschil.. Wordt er beetje onzeker van..
Ja ik ken je gevoel hier ook . Maar we moeten positief blijven en blij zijn met 2 streepjes . Ik denk morgen of overmorgen dat het duidelijker wordt. Hcg verdubbelt met 2 a 3 dagen toch ?
Wellicht moeten jullie eens met mddagurine testen . Vaak zit er in je ochtendurine ook afvalstoffen waardoor hcg minder goed wordt opgepakt door een test
Sorry kwam net thuis van dagje winkelen en meteen getest wordt niet echt duidelijker vindt ik .en bij jou elleke?
Gezellig Ik vindt die van jou duidelijker dan gisteren hoor! Heb je een foto waar ze allebei op staan, om te vergelijken? Ik heb vanmorgen met Kruidvat test getest met ochtendurine, zie foto.. De bovenste is van maandagmiddag, onderste van vanmorgen..
Ja zie echt geen verschil vindt ik en begin al angst te krijgen zo van jou is echt duidelijk geworden wat super ik mag je nou wel feliciteren:-D ik zal foto plaatsen van alle 3 de testen
Dankjewel, ik ga er zelf ook vanuit inmiddels.. Heb altijd licht bloedverlies voor de menstruatie aan, nu niet.. Kan het gewoon niet geloven eigenlijk Ik vindt jouw test echt donkerder hoor! Bij mij is 'tie op de foto ook wat donkerder dan in het echt.. Ga je morgenvroeg weer testen met ochtendurine?
Dames, hcg verdubbelt elke 48-72uur. Probeer anders even de rust te bewaren en 1 dagje niet te testen Niet verkeerd bedoelt.. maar om jullie wat rust terug te geven.
Jeetje meen je niet het hoeft niet betekenen dat het mis is maar ik snap jou verdriet hoor . Verlies je veel bloed of nihil .je moet het even aankijken hoe het verloopt maar ik snap je schrik