Ik zou er vanmiddag of vanavond nog eentje doen. Hij is nu al erg donker maar misschien kan ie nog wel iets donkerder
Het is al even geleden dat ik voor het laatst een ovulatietest gebruikt heb. Het kan niet zo zijn dat de volgende test ineens weer lichter is en over een paar dagen weer een donkere test?
Dit was mijn sensitest dinsdag. Ik dacht ook dat die nog donkerder moest, maar de clearblue gaf een smiley dus was mijn piek.
Ja die van clearblue zijn nog altijd de beste, vind ze zo duur.. Test later vandaag gewoon nog een keer.
Met zo'n test zou ik denken dat hij later vandaag wel echt positief is en zou hem als positief rekenen als je niet nog een test gaat doen.
Nouja opzich zijn ze niet beter, maar wel fijner aflezen haha. Bij mij is clearblue altijd net iets eerder positief dan andere testen. Maar ik denk dat je vanavond wel een donkere test hebt dus vandaag je piek is.
Bedankt meiden voor jullie reactie. Zo spannend weer.. Heb in mei jl. een miskraam gehad terwijl ik niet wist dat ik zwanger was. Na berekening en echo vk vermoeden we dat ik toen al verder was dan 7 a 8 weken. In augustus een vroege miskraam gehad na positieve zwangerschapstesten. Ik heb al 4 kinderen uit mijn vorige relatie. Mijn vriend heeft ook kinderen met zn ex, maar nu willen we samen een klein wondertje in onze armen kunnen sluiten. Zeker na de miskramen is de wens alleen nog maar groter.
Net las ik dat het beter is om te testen tussen 10.00 en 18.00, dus dacht.. Ik doe er nog 1. Deze lijkt me nu dan toch echt wel positief. Wat denken jullie?
Hij kan bij wijze van vanavond al aflopen maar dan is je eisprong nog niet geweest. Afloop zegt dus niet dat je eisprong geweest is maar alleen dat je piek voorbij is