Vandaag dag 30 van mijn cyclus Ik had vandaag ineens een erg zeurderige buik. Normaal gesproken test ik nooit zo snel omdat ik eigenlijk al weet dat ik niet zomaar zwanger meer kan raken. Wat denken jullie? foto gemaakt na 15 minuten Test van zwanger en kids Ik gebruik geen ovulatie testen
Ik heb dus echt geen idee helaas want ik gebruik geen ovulatie testen. We staan aan het begin van de MM
Ik zie ook wat op de eerste foto maar moet zeggen dat ik de fotos niet zo duidelijk vind. Kan je geen andere foto delen?
Oooh wat spannend voor je! Na 15 min kan het misschien wel ewn indroogstreepje zijn maar ik weet niet of die ook zo duidelijk kunnen zijn.. Ik duim heel hard voor je!!
Dit vind ik de typische indroger helaas. De test is hier ook al flink ingedroogd Ik zou er nog niet vanuit gaan dat het raak is. Heb je vandaag nog opnieuw getest?
Ja ik ben nu opnieuw aan het testen. Ik dacht laat ik er maar precies 24 uur tussen houden dus weer met middag urine en dan 2 uur niets meer drinken. Ik post de test zo even !