Positieve ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Meisje848, Jan 4, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisje848

Meisje848 Lid

Mar 7, 2013
    61
    1
    8
    Female
    Hallo dames.
    Even een vraag. Ik heb de afgelopen 3 dagen ovulatietesten gebruikt. Ik heb een foto erbij geplaatst. Zoals je ziet een mooie oplopende en aflopende periode, met een knaller erbij. Zaterdagavond, maandagavond en gisteravond het gezellig gehad. Is dit voldoende of moet juist vanavond nog een keer extra. Ik vind het soms zo lastig inschatten.o_O

Attached Files:

2. BMZ

BMZ Actief lid

May 21, 2020
    440
    258
    63
    Female
    Uitgaande van deze testen zal je ei donderdag springen (of woensdag). Ik zou het dus zeker nog een keer gezellig maken vandaag of morgen! :)

3. Meisje848

Meisje848 Lid

Mar 7, 2013
    61
    1
    8
    Female
    Maar dan is morgenavond al te laat? Ik kan mezelf helemaal gek maken, wanneer is het juiste moment. Ik wil niet dat het geforceerde sex wordt. Ik denk ook zeer herkenbaar bij velen.

4. BMZ

BMZ Actief lid

May 21, 2020
    440
    258
    63
    Female
    Kan maar je kan ook nog zwanger worden na je eisprong (12/24 uur erna). Dus het is aan jou waar je je zelf fijn bij voelt!

5. Meisje848

Meisje848 Lid

Mar 7, 2013
    61
    1
    8
    Female
    Morgen doe ik nog een test, kijken of hij nog lichter is geworden. Dan weet ik dat morgen mijn ei is. Wanneer dat zo is, klopt mijn cyclus ook. Voor vanavond even rust, morgenavond gaan we er nog een keer tegenaan. En dan is het weer afwachten, zucht.

Share This Page